دانلود ترجمه مقاله مدیریت کیفیت جامع، مسئولیت اجتماعی شرکت و عملکرد در صنعت هتلداری - مجله الزویر

دانلود ترجمه مقاله مدیریت کیفیت جامع، مسئولیت اجتماعی شرکت و عملکرد در صنعت هتلداری - مجله الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مدیریت کیفیت جامع، مسئولیت اجتماعی شرکت ها و عملکرد در صنعت هتلداری
عنوان انگلیسی
Total quality management, corporate social responsibility and performance in the hotel industry
صفحات مقاله فارسی
29
صفحات مقاله انگلیسی
11
سال انتشار
2014
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
4068
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت بازرگانی، مدیریت اجرایی، بازاریابی و مدیریت هتلداری
مجله
مجله بین المللی مدیریت هتلداری
دانشگاه
دانشکده اقتصاد و کسب و کار، دانشگاه مالاگا، اسپانیا
کلمات کلیدی
مدیریت کیفیت جامع، مسئولیت اجتماعی شرکت ها، پاسخدهی، صنعت مهمان نوازی، ذینفعان
فهرست مطالب
چکیده
۱ مقدمه
۲ چارچوب نظری
۱ ۲ مدیریت کیفیت جامع و تاثیرش بر ذینفعان
۲ ۲ مسئولیت اجتماعی شرکت ها و تاثیرش بر ذینفعان
۳ ۲ رابطه بین TQM ، CSR و عملکرد
۳ روش
۱ ۳ نمونه
۲ ۳ معیارها
۴ نتایج
۵ بحث و نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
a b s t r a c t

Total quality management (TQM) and corporate social responsibility (CSR) are relevant management philosophies in the hotel industry to be able to generate a sustainable competitive advantage. This paper examines how the implementation of both TQM and CSR influences the results of hotels’ stakeholders as an antecedent of business performance. An empirical study of a sample of 141 Spanish hotels from the Andalusian region shows that the adoption of such approaches improves the capacity of hotels to create benefits for their stakeholders, and these results have a positive effect on hotel performance. The study also provides evidence of the complementarity of both management philosophies as TQM can enhance the development of CSR.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
مدیریت کیفیت جامع (TQM) و مسئولیت اجتماعی شرکتها (CSR) فلسفه های مدیریتی مرتبط باهم در صنعت هتلداری بوده و امکان دستیابی به برتری رقابتی پایدار را فراهم می آورند. مقاله حاضر تاثیرات اجرای TQM و CSR بر نتایج ذینفعان هتل ها به عنوان پیشایند عملکرد کسب و کار را مورد بررسی قرار می دهد. تحقیق تجربی نمونه 141 هتل اسپانیایی از منطقه نشان می دهد که اقتباس چنین شیوه هایی، ظرفیت هتل ها برای ایجاد منافع و مزایا برای ذینفعان را افزایش داده و نتایج بدست آمده تاثیری مثبت بر عملکرد هتل می گذارند. تحقیق حاضر، مدارکی دال بر مکمل بودن هر دو فلسفه مدیریت نیز فراهم می کند، چرا که TQM می تواند روند توسعه CSR را بهبود بخشد.

بدون دیدگاه