ترجمه مقاله توسعه منطقه ای و کارآفرینی در اروپا

ترجمه مقاله توسعه منطقه ای و کارآفرینی در اروپا
قیمت خرید این محصول
۳۳,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
توسعه منطقه ای و کارآفرینی در اروپا: مطالعه موردی مقایسه ای اجتماعی-مردم شناسی در آلمان و اسپانیا
عنوان انگلیسی
Entrepreneurship and regional development in Europe: A comparative, socio-anthropological case study in Germany and Spain
صفحات مقاله فارسی
17
صفحات مقاله انگلیسی
13
سال انتشار
2013
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
0.209 در سال 2018
شاخص H_index مجله
8 در سال 2019
شاخص SJR مجله
0.157 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
1408-032X
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q3 در سال 2018
کد محصول
10198
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، کارآفرینی، سیاست های تحقیق و توسعه
مجله
یادداشت های مردم شناسی - ANTHROPOLOGICAL NOTEBOOKS
دانشگاه
دانشگاه سویل
کلمات کلیدی
کارآفرینی، مردم شناسی توسعه، توسعه منطقه ای
کلمات کلیدی انگلیسی
entrepreneurship - anthropology of development - regional development
فهرست مطالب
چکیده
پیشگفتار
نظریه‌های بوردیو و لومان اعمال شده روی مطالعات توسعه منطقه‌ای عامل-محور
مفهوم‌سازی‌های اقتصادی و روانشناختی کارآفرین
ایده قلمرو به عنوان فضا یا اجتماع اداری
تجربه‌گرایی و آکادمی‌گرایی در تحقیقات توسعه
مدلی نظری بر اساس لومان و بوردیو
طرح پژوهشی کیفی و مقایسه‌ای در دو منطقه روستایی اروپا
داده‌های تجربی در زمینه کارآفرینی و توسعه در اسپانیا و آلمان
نتیجه‌گیری: نتایج و ایده‌های برای ارتقاء کارآفرینی در مناطق روستایی اروپا
منابع
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This paper summarises the design, data and results of our research on the emergence and consolidation of forms of institutionalisation based on innovative entrepreneurial action in rural European territorial contexts. The investigation was conducted between the years 2006 and 2010. We present data obtained in two territorial references, the regions of Los Pedroches in Andalusia, Spain and Mühldorf in Bavaria, Germany. The paper explores the contributions of social anthropology to prevailing economic entrepreneurship theory by focusing on intangible, cultural variables that influence the implementation of local entrepreneurial initiatives. Presenting data from a case study of two European rural areas of different levels of economic development, the text argues that entrepreneurial research needs to incorporate qualitative data on the sociocultural preconditions of emerging innovative institutions. The research emphasises the need for a broader concept of entrepreneurial behaviour that is able to overcome the reductionist idea of firm creation, and presents a theoretical model for actor-based territorial development studies founded on the combined social theories of Niklas Luhmann and Pierre Bourdieu.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این مقاله، طراحی، داده‌ها و نتایج تحقیق ما در زمینه ظهور و تحکیم شکل‌های نهادینه‌سازی را بر اساس اقدامات کارآفرینی نوآورانه در زمینه‌های ارضی روستایی اروپای خلاصه می‌سازد. این مطالعه بین سال‌های 2006 و 2010 انجام گرفت. داده‌های به دست آمده در دو مرجع ارضی، یعنی، مناطق لوس پدروچس در اندلس اسپانیا و مالدروف در بایرن آلمان را ارائه می‌دهیم. مقاله با تمرکز روی متغیرهای ناملموس فرهنگی موثر بر اجرای ابتکاران کارآفرینی محلی به بررسی نقش مردم‌شناسی اجتماعی در نظریه غالب کارآفرینی اقتصادی می‌پردازد.این متن، با ارائه داده‌های به دست آمده از مطالعه موردی دو منطقه روستایی اروپا با سطوح مختلف توسعه اقتصادی، استدلال می‌کند که تحقیقات کارآفرینی نیاز به یکپارچه‌سازی داده‌های کیفی در زمینه پیش شرط‌های نهادهای نوآورانه در حال ظهور دارند. این تحقیق بر نیاز به مفهوم گسترده‌تری از رفتار کارآفرینی تاکید دارد که قادر به غلبه بر ایده فروکاست‌گرایی ایجاد شرکت است و مدلی نظری را برای مطالعات توسعه ارضی عامل-محور بر اساس نظریه‌های ترکیبی اجتماعی نیکلاس لومان و پیر بوردیو ارائه می‌دهد.

بدون دیدگاه