دانلود ترجمه مقاله افزایش رضایتمندی مشتریان بانک با مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (ECRM)

دانلود ترجمه مقاله افزایش رضایتمندی مشتریان بانک با مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (ECRM)
قیمت خرید این محصول
۳۵,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
بکارگیری مدل جدید یادگیری دینامیک مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (ECRM) برای افزایش سطح رضایتمندی مشتریان بانک
عنوان انگلیسی
A Novel Dynamic Learning ECRM Model to Increase Levels of Bank Customer Satisfaction
صفحات مقاله فارسی
12
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
0
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
4021
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی و تجارت الکترونیک
دانشگاه
گروه مدیریت دانشگاه کسب و کار الکترونیکی، سیستان و بلوچستان
کلمات کلیدی
مدیریت رابطه مشتری، مدل ارزیابی آمادگی، فاکتورهای موفقیت قانونی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
۱ مقدمه
۲ تاریخچه تحقیق
۱ ۲ فاکتورهای موفقیت قانونی و اساسی برای اجرای مدیریت رابطه مشتری
۲ ۲ چارچوب های ارائه شده برای اجرای مدیریت رابطه مشتری
۳ ۲ مدلهای ارزیابی آمادگی اجرای مدیریت رابطه مشتری
۴ ۲ معیارهای ارزیابی آمادگی سازمان برای اجرا:
۳ مدل پیشنهاد شده
۵ بحث و آنالیز نتایج
نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Because of existing risk and high unreliability in customer relationship management projects, it is necessary to reduce the risk before implementing the project by proper planning, to take advantage of it the best. So a proper investment should be done by knowing current situation of CRM, determining the distance between these two situations and the way of reaching to optimum situation. Hence, in this paper, to determine a comprehensive model which helps in this respect, the most important factors and indexes extracted from studying literature and various internal and external models, and after asking experts opinions about form of prototype and problem solving between them, these factors being polled (by Delphi method) from 20 CRM experts in Iran to make sure about preliminary extraction. After collecting this questionnaire`s data and statistic analysis using SPSS, all factors and indexes were approved. Finally, priority of factors and indexes also determined using average statistics.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
به خاطر ریسک موجود و بی اعتباری و عدم اطمینان زیاد در پروژه های مدیریت رابطه مشتری، کاهش ریسک قبل از اجرای پروژه از طریق برنامه ریزی درست جهت استفاده از آن به بهترین شکل ممکن ، ضروری می باشد. بنابراین سرمایه گذاری درست باید با شناخت از وضعیت فعلی CRM ، تعیین فاصله بین این دو وضعیت و شیوه نیل به شرایط و موقعیت بهینه صورت بگیرد. بنابراین در این مقاله به منظور تعیین مدلی جامع که به حل این مسئله کمک کند، مهمترین فاکتورها و شاخص ها از مطالعه ادبیات و مدلهای داخلی و خارجی مختلف، استخراج شده وبعد از ارائه دیدگاههای متخصص در مورد شکل نمونه اولیه و حل مسئله بین آنها، برای اطمینان از استخراج مقدماتی، این فاکتورها از 20 متخصص CRM در ایران ( با روش دلفی) سرشماری شدند. بعد از جمع آوری داده های پرسشنامه و آنالیز آماری با استفاده از SPSS، کلیه فاکتورها و شاخص ها تائید گردید. بالاخره، با استفاده از آماره های میانگین، اولویت فاکتورها و شاخص ها نیز تعیین گردید.

بدون دیدگاه