تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله اثرات تعامل اطلاعات در نوآوری تجاری (نوآوری در کسب و کار) – نشریه وایلی

عنوان فارسی: اثرات تعامل اطلاعات در نوآوری تجاری (نوآوری در کسب و کار)
عنوان انگلیسی: The effects of knowledge interaction for business innovation
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 15 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 27 (شامل 3 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2015 نشریه : وایلی - Wiley
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه : اسکوپوس نوع ارائه مقاله : ژورنال
ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 2.921 در سال 2018 شاخص H_index مجله : 91 در سال 2019
شاخص SJR مجله : 1.163 در سال 2018 شناسه ISSN مجله : 1467-9310
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q1 در سال 2018 کد محصول : 9799
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.52Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت، مدیریت فناوری اطلاعات، سیستم های اطلاعاتی پیشرفته و مدیریت منابع اطلاعاتی
مجله: مدیریت تحقیق و توسعه - R&D Management
دانشگاه: گروه سیستم های اطلاعات مدیریت ، دانشگاه ملی چنگچی ، تایپه ، تایوان
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: به صورت انگلیسی د رج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است ✓
بیس: است ✓
مدل مفهومی: دارد ✓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: دارد ✓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1111/radm.12130
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

1. مقدمه

2. مفاهیم و فرضیه های تعامل دانش برای نوآوری در کسب و کار

2.1 دانش فنی

2.2 دانش و آگاهی مشتری

2.3 تعامل بین دانش مشتری و دانش فنی

. کیفیت تعامل دانش

2.5. دامنه تعامل دانش

2.6 عمق تعامل دانش

2.7 قدرت تعامل دانش

2.8 نوآوری در کسب و کار

3. تعامل دانش برای نوآوری در کسب و کار

3.1 دامنه وسیع تر تعامل دانش

3.2 عمق بیشتر تعامل دانش

3.3. دامنه و عمق بالای تعامل دانش

3.4. عمق و دامنه پایین تعامل دانش

قدرت تعامل دانش برای نوآوری در کسب و کار

4. روش ها

4.1 تنظیمات تحقیق، شرکت کنندگان و روش

4.2 معیارها

5. نتایج

6. بحث

6.1 مشارکت ها

6.2 محدودیت ها و تحقیقات آینده

7. نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

The objective of this paper is to examine the effects of knowledge interaction on different types of business innovation. We first identified three indicators that reflect on the quality of the interaction between customers and technological knowledge, and then classified business innovations as product innovation, problem-solving innovation, or general innovation capability. Hypotheses about the impact of different qualities of knowledge interaction on business innovations were tested by collecting data from 178 high-technology firms in Taiwan. The results revealed that product innovation requires both wide-ranging and deep interaction between customers and technological knowledge, that problem-solving innovation requires either wide-ranging or deeper interaction between customers and technological knowledge, and that wide-ranging knowledge interaction is the most important driver for building general innovation capability. The research results enhance our understanding of knowledge interaction, with a special focus on the content and quality of the knowledge interactions within an enterprise. It also helps business managers in allocating resources and facilitating interorganizational communications for different situations related to innovation.

نمونه متن ترجمه

هدف این مقاله، بررسی تأثیر تعامل اطلاعات در انواع مختلف نوآوری در تجارت است. ما ابتدا سه شاخص را که بر کیفیت تعامل بین مشتریان و دانش فنی موثر هستند، شناسایی کرده و سپس نوآوری های تجاری را به صورت نوآوری در محصول، نوآوری در حل مسئله و یا قابلیت نوآوری کلی، طبقه بندی کردیم. فرضیه های مربوط به تاثیر کیفیت های مختلف تعامل اطلاعات بر نوآوری های تجاری، از طریق جمع آوری داده از 178 شرکت فناوری پیشرفته در تایوان مورد آزمایش قرار گرفت. نتایج نشان داد که نوآوری در محصول نیازمند تعامل گسترده و عمیق بین مشتریان و دانش فنی، نوآوری در حل مسئله نیازمند تعامل گسترده یا عمیق تر بین مشتریان و دانش فنی، و تعامل اطلاعات نیز مهم ترین محرک برای ایجاد قابلیت نوآوری کلی است. نتایج این تحقیق، با تمرکز ویژه بر محتوای و کیفیت تعامل دانش در یک شرکت، درک ما از تعامل دانش را افزایش می دهد. این امر همچنین به مدیران کسب و کار در تخصیص منابع و تسهیل ارتباطات بین سازمانی برای موقعیت های مختلف مربوط به نوآوری، کمک می کند.