تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله سیستم بررسی، عمل و یادگیری درمورد توسعه سازمان‌ ها – نشریه امرالد

عنوان فارسی: توسعه سازمان‌ ها: یک سیستم بررسی، عمل و یادگیری
عنوان انگلیسی: Developing organizations: a system of enquiry, action and learning
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 4 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 4
سال انتشار : 2017 نشریه : امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 8244 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 297.63Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت دانش و مدیریت کسب و کار
مجله: استراتژی های آموزشی برای فردا - Training Strategies for Tomorrow
دانشگاه: دانشکده کسب و کار، گروه مدیریت، کوئینزلند، استرالیا
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

پیش‌زمینه نظری

روش

سیستم مربوط به مدل بررسی ، عمل و یادگیری

استفاده از سیستم مربوط به مدل بررسی ، عمل و یادگیری

اقدامات پژوهشی

نتیجه‌گیری

نمونه متن انگلیسی

Theoretical background

Organizational development (OD) is a planned change initiative to enhance the personal development of individuals and improve the effectiveness of organizations. Attempts to provide coordinated improvement for individuals and organizations often involves obtaining the services of an external consultant (Sullivan et al., 2013). The consultant applies principles of OD to allow participants to understand the situation and facilitate learning, in order to bring about some form of positive change (French and Bell, 1999).

نمونه متن ترجمه

پیش‌ زمینه نظری

توسعه‌سازمانی (OD) یک تغییر برنامه‌ریزی‌شده برای ترفیع پیشرفت شخصی افراد و بهبود اثربخشی سازمان‌ها است. تلاش برای ارائه پیشرفت هماهنگ به افراد و سازمان‌ها معمولاً شامل دستیابی به خدمات یک مشاوره خارجی می‌شود (سولیوان و همکاران، 2013). مشاور از اصول OD برای درک موقعیت و تسهیل یادگیری، و ایجاد تغییرات مثبت استفاده می‌کند (فرنچ و بل، 1999).