ترجمه مقاله عوامل موثر بر شدت صادرات در بازارهای در حال ظهور – نشریه الزویر

عنوان فارسی: | عوامل موثر بر شدت صادرات در بازارهای در حال ظهور: دیدگاه رده بالاتر |
عنوان انگلیسی: | Determinants of export intensity in emerging markets: An upper echelon perspective |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 24 |
سال انتشار : 2014 | نشریه : الزویر - Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 8813 | رفرنس : دارد ✓ |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 688.63Kb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت و علوم اقتصادی |
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت بازاریابی و صادرات، مدیریت بازرگانی، بازاریابی، اقتصاد مالی و اقتصاد پولی |
مجله: مجله کسب و کار جهانی - Journal of World Business |
دانشگاه: گروه بازاریابی و استراتژی، دانشکده کسب و کار ICFAI، هند |
کلمات کلیدی: شدت صادرات، ویژگی های تیم مدیریت، بازارهای در حال ظهور، رده بالا |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓ |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓ |
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است ✓ |
چکیده
1. مقدمه
2. تئوری و بررسی ادبی
2.1. نظریه رده بالاتر
2.2. بازارهای در حال ظاهر شدن و بین المللی کردن
2.3. نظریه رده بالاتر و نتایج سازمانی
2.4. نظریه رده بالاتر و شرکتها با بازارهای در حال ظهور بین المللی
3. فرضیه ها
3.1. سطح آموزشی
3.2. ناهمگنی کاربردی
3.3. در معرض بین المللی شدن تیم مدیریت ارشد قرار گرفتن
3.4. سن
3.5 تصدی سازمانی
4 داده ها و روش شناسی
5 جمع آوری داده ها
5.1. تحلیل و بررسی
6. نتایج
7-نتیجه گیری، مشارکت و بحث و گفتگو
8. ارتباط مدیریتی
8.1. محدودیت ها و تحقیقات آینده
Abstract
Using India as an example, this article extends the application of upper echelon theory to emerging markets to consider the effects on firms’ export intensity. Five characteristics of top management teams that influence a firm’s export intensity were analyzed—educational level, functional heterogeneity, international exposure, age, and length of tenure with their current firm. The time period studied was 2007–2012, with a focus on these industries: rapidly changing consumer goods, automobiles, pharmaceuticals, and textiles. Most of the study’s hypotheses were supported, and some of the results obtained differ from those found previously for developed markets.
چکیده
از هند به عنوان مثال استفاده می کنیم، این مقاله استفاده از تئوری رده ی بالا را برای بازارهای در حال ظهور وسعت می بخشد تا اثرات آن را بر شدت صادرات بنگاه ها ارائه دهد. پنج ویژگی تیم مدیریت ارشد که بر شدت صادرات شرکت اثرگذار است، تجزیه و تحلیل شد. سطح آموزشی، عدم تجانس کاربردی، قرار گرفتن در امور بین المللی، سن و مدت تصرف شرکت فعلی. با تمرکز بر این صنایع - کالاهای مصرفی در حال تغییر، خودروها، دارو و منسوجات- مدت زمان مطالعه از 2007 تا 2012 بوده است: بسیاری از فرضیه های این پژوهش مورد حمایت قرار گرفته است و برخی از نتایج به دست آمده از نتایجی که قبلا برخی در بازارهای در حال توسعه یافته اند، متفاوت است.