تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله حل تعارض در محیط های E-HRM

عنوان فارسی: حل تعارض در محیط های E-HRM
عنوان انگلیسی: Conflict Resolution in E-HRM Environments
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 11
سال انتشار : 2009 نشریه : IGI
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 5710 رفرنس : دارد
محتوای فایل : rar حجم فایل : 3.90Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت منابع انسانی، مدیریت منابع اطلاعاتی، منابع انسانی و روابط کار، مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت کسب و کار و مدیریت استراتژیک
مجله: دانشنامه منابع سیستم های اطلاعاتی بشر: چالش ها در E-HRM
دانشگاه: دانشگاه Covenant، نیجریه
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

مقدمه

پیشینه

تعارض صنعتی چیست ؟

مکانیزم های حل تعارض ها

مدل های حل تعارض

مذاکره ی توزیعی

مذاکرات مجتمع

حل مشکل به صورت تعاملی

روند آتی

نتایج

نمونه متن انگلیسی

Abstract

There have been studies on conflict resolutions but many focused on regional inter-tribe and international conflicts between or among nations of the world. Only very few have written about industrial conflict recently, even these few did not touch the mechanism of resolving conflicts in the organization in depth. Therefore, this article will focus on various conflict resolution mechanisms and the three major models of conflict resolutions—namely distributive bargaining, integrated bargaining, and interactive problem solving as given by Cross, Susan, Rosenthal, and Robert (1999). To do this effectively, we will explore the available literature on the antecedents of conflicts in human resource systems. Varieties of views and notions held by individuals and groups in respect of the role and the consequences of conflicts in the functioning of humans in our modern complex organizations will be considered. The consequences of conflicts on interpersonal, inter-group, and inter-organizational processes, when conflict may empower, distress, or lubricate the wheels of human interaction in the context of human resource management will be traced. The views of experts, professionals and academicians on how and why conflicts should be handled to ensure a healthier and conducive environment to work will be traced.

نمونه متن ترجمه

مقدمه

مطالعات زیادی در رابطه با حل تعارض ها انجام شده است اما بسیاری از این مطالعات بر تعارض های میان قبیله ای و بین المللی میان ملت های جهان متمرکز بوده اند. تنها تعداد اندکی از این مطالعات در رابطه با تعارض های صنعتی بوده است ، و حتی همین تعداد اندک نیز در رابطه با روش های حل این تعارض ها در عمق سازمان ها و صنایع ، مطلبی ننوشته اند. ازین رو ، این مقاله روی مکانیزم های مختلف حل تعارض ها تمرکز داشته و سه مدل اصلی برای حل تعارض ها را ارائه میدهد – به نام های مذاکرات توزیعی ، مذاکرات مجتمع ، و حل تعاملی مشکل ها که توسط Cross ، Susan ، Rosenthal و Robert ارائه شده است. برای اجرای موثر این برنامه ، ما مقالات موجود در رابطه با سابقه ی تعارض ها در سیستم های منابع انسانی را بررسی خواهیم کرد. تنوع دیدگاه ها و بیانات که توسط افراد و گروه های مختلف در رابطه با نقش و تاثیرات تعارض ها در سازمان های پیچیده ی امروزی بیان شده است نیز مد نظر قرار خواهد گرفت. تاثیر تعارض ها بر روند های بین افراد ، بین گروه ها و بین سازمان ها هنگامی که تعارض ها میتوانند موجب تقویت ، تسهیل و یا تضعیف تعامل های انسانی در زمینه ی مدیریت منابع انسانی بشوند نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت. نظر افراد متخصص ، حرفه ای و پژوهش گر ها نیز در رابطه با چرایی و چگونگی کار با تعارض ها به منظور ایجاد محیطی سالم برای کار ، باید مد نظر قرار گیرد.