ترجمه مقاله مقایسه ای بر روی مدل های کسب و کار الکترونیک از دیدگاه زنجیره ارزش - نشریه امرالد

ترجمه مقاله مقایسه ای بر روی مدل های کسب و کار الکترونیک از دیدگاه زنجیره ارزش - نشریه امرالد
قیمت خرید این محصول
۲۵,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مقایسه ای بر روی مدل های کسب و کار الکترونیک از دیدگاه زنجیره ارزش
عنوان انگلیسی
A comparison of e-business models from a value chain perspective
صفحات مقاله فارسی
25
صفحات مقاله انگلیسی
19
سال انتشار
2012
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
4747
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مهندسی فناوری اطلاعات و مهندسی صنایع
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت کسب و کار، تجارت الکترونیکی، لجستیک و زنجیره تامین، مدیریت صنعتی و مدیریت بازرگانی
مجله
مجله Euromed کسب و کار
دانشگاه
دانشکده هنر و طراحی، دانشگاه سالفورد، منچستر، بریتانیا
کلمات کلیدی
کسب و کار الکترونیک، تجارت الکترونیک، مدل های الکترونیکی، زنجیره ارزش، B2C، C2C
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1.مقدمه
2. مرور منابع
3. متدولوژی پژوهش
1.3. طراحی یک چارچوب
4. تحلیل نتایج
5. بحث درباره یافته ها
6. نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Purpose – This paper sets out to identify key success criteria for e-business and consider emergent models which integrate the most value-adding characteristics in response to the requirements of both consumers and business organisations.

Design/methodology/approach – In assessing differing models of B2C/C2C, the paper uses an adapted evaluation framework which brings together key factors identified from the literature. A Likert scale exercise undertaken enables the authors to subsequently rank models.

Findings – Analysis of the results from the differing models identifies 14 primary success factors from which the paper develops a modified ontology of e-business. This is attributed to the evolving role of internet communities and social networking; the impact of “mobbing” and demand aggregation on rate of growth; and the effects of the “long tail” in differentiating markets into high-diversity shortrun products.

Research limitations/implications – It is recognised that the scoring exercise is based on a limited range of exemplars for each e-model, which are ranked by a relatively small panel of experts. The expertise of those participating may also have constrained the validity of the results. However, there is significant consistency between the responses from each, indicating that the results are not unrealistic.

Originality/value – The paper discusses e-business from a differing view to existing literature, which considers emergent trends such as the effects of the “long tail” and “mobbing” in isolation, rather than focusing on a discussion of value chain factors per se. The authors develop a modified ontology of e-business based on a practical analysis of e-business exemplars rather than comparative studies based solely on literature reviews.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هدف- هدف این مقاله شناسایی معیارهای اصلی موفقیت کسب و کار الکترونیک است و مدل هایی را بررسی می کند که در پاسخ به الزامات مشتریان و سازمان های تجاری، ارزش آفرین ترین مشخصه ها را ترکیب می کنند.
طرح/ متدولوژی/ روش- این مقاله برای ارزیابی مدل های مختلف B2C/C2C از یک چارچوب ارزشیابی تطبیق یافته استفاده می کند که عوامل کلیدی شناسایی شده از منابع را ترکیب می کند. سپس با استفاده از یک مقیاس لیکرت می توان این مدل ها را رتبه بندی کرد.
یافته ها- تحلیل نتایج حاصل از مدل های مختلف، 14 عامل موفقیت اصلی را مشخص می کند که این مقاله از روی آن ها وجودشناسی اصلاح شده ای را برای کسب و کار الکترونیک تدوین می کند. این اقدام ناشی از افزایش نقش جوامع اینترنتی و شبکه های اجتماعی؛ تأثیر «حضور جمعی» و تجمیع تقاضا بر نرخ رشد؛ و آثار «دنباله طولانی» بر تقسیم بازارها به محصولات کوتاه مدت بسیار متنوع است.
محدودیت ها/ دستاوردهای پژوهش- می پذیریم که عمل امتیازدهی بر اساس طیف محدودی از نمونه های مربوط به هر مدل الکترونیکی انجام است که از سوی مجموعه نسبتاً کوچکی از خبرگان رتبه بندی شده اند. تخصص افراد شرکت کننده در این فرایند نیز ممکن است روایی نتایج را کاهش داده باشد. اما سازگاری قابل توجهی بین پاسخ هر یک از آن ها وجود دارد که نشان می دهد نتایج واقع بینانه هستند.
اصالت/ ارزش- این مقاله از دیدگاهی متفاوت با منابع موجود درباره کسب و کار الکترونیک بحث می کند و به جای آن که فقط بر بحث درباره عوامل زنجیره تأمینتمرکز داشته باشد روندهای نوظهور نظیر آثار «دنباله طولانی» و «حضور جمعی» را به صورت جداگانه بررسی می کند. نویسندگان این مقاله به جای مطالعات تطبیقی که صرفاً مبتنی بر مرور منابع هستند، بر اساس تحلیل عملی نمونه های کسب و کار الکترونیک یک وجودشناسی اصلاح شده برای کسب و کار الکترونیک تدوین می کنند.

بدون دیدگاه