تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله ابزار طراحی ترکیبی منطقی برای استفاده در برنامه درسی مداری و مهندسی کامپیوتر

عنوان فارسی: یک ابزار طراحی ترکیبی منطقی برای استفاده در برنامه های درسی مداری و مهندسی کامپیوتر
عنوان انگلیسی: CLDT: A COMBINATIONAL LOGIC DESIGN TOOL FOR USE IN ELECTRICAL AND COMPUTER ENGINEERING CURRICULA
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 7
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 5769 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 674.73Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: علوم تربیتی و فناوری اطلاعات IT
گرایش های مرتبط با این مقاله: تکنولوژی آموزشی و اینترنت و شبکه های گسترده
دانشگاه: دانشکده مهندسی، دانشگاه ایالتی نورفولک
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر: ترجمه نشده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

1. مقدمه

2. روند طراحی مدار ترکیبی

3. ابزار CLDT

3.1. ابزار جدول صحت

3.2. ابزار فعلی برای بررسی جدول کارنو

3.3 ابزار اجرای مدار های ترکیبی

4.وضعیت کار در حال پیشرفت

نمونه متن انگلیسی

1. INTRODUCTION

Within the electrical and computer engineering curriculum, fundamental theories and concepts are taught that provide tools to be used by students in their upcoming careers. These topics are traditionally taught in a classroom by professors engaging in discussion with the student. However, a lack of resources exists outside of the classroom to aid the student in the understanding of these topics. A survey of available online tools resulted in the conclusion that no purely assessment tools exist (Morsi, 2004). This paper describes a ‘work in progress’ project that aims to complete the pilot tool “Interactive Karnaugh Map Evaluator” (available at www.ece-edu.com) and produce a complete interactive online assessment tool to assess students’ knowledge of the process of designing and implementing a combinational logic circuit.

نمونه متن ترجمه

1. مقدمه

در برنامه های درسی مهندسی الکتریکی و کامپیوتر ، نظریه ها و ایده های اساسی مورد نظر بوده تا ابزاری را برای دانشجویان فراهم کند تا آن ها را در برنامه های پیش رویشان مورد استفاده قرار دهند. معمولا این موضوع ها توسط اساتید در کلاس ها در کنار دانشجویان مورد بررسی قرار میگیرد. اما ، در منابع خارج از کلاسی برای دانشجویان در مورد این موضوعات ، کمبود وجود دارد. یک بررسی از ابزار آنلاین در دسترس نشان داد که هیچ ابزار بررسی خالصی وجود ندارد. این مقاله یک کار در حال تکمیل را نشان میدهد که هدفش تکمیل ابزار راهنمای بررسی کننده تعاملی نقشه ی کارنو و تولید یک ابزار ارزیابی تعاملی برای بررسی علم دانشجویان از روند طراحی و اجرای یک مدار منطقی ترکیبی است.