ترجمه مقاله آیا بازارهای سرمایه برای مسئولیت اجتماعی شرکتی ارزش می‌گذارند؟ - نشریه الزویر

ترجمه مقاله آیا بازارهای سرمایه برای مسئولیت اجتماعی شرکتی ارزش می‌گذارند؟ - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
آیا بازارهای سرمایه برای مسئولیت اجتماعی شرکتی ارزش می‌گذارند؟ شواهدی از عرضه سهام فصلی
عنوان انگلیسی
Do Capital Markets Value Corporate Social Responsibility? Evidence from Seasoned Equity Offerings
صفحات مقاله فارسی
48
صفحات مقاله انگلیسی
66
سال انتشار
2018
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
2.531 در سال 2018
شاخص H_index مجله
135 در سال 2019
شاخص SJR مجله
1.599 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
0378-4266
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
10076
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است ✓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، اقتصاد، حسابداری، اقتصاد مالی، مدیریت مالی، حسابداری مالی
مجله
مجله بانکی و دارایی - Journal of Banking and Finance
دانشگاه
گروه اقتصاد و دارایی ، دانشگاه دیتون ، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
مسئولیت اجتماعی شرکتی، عرضه سهام فصلی، بازده اطلاعیه‌ها، کم قیمت گذاری
کلمات کلیدی انگلیسی
corporate social responsibility - seasoned equity offerings - announcement returns - underpricing
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.jbankfin.2018.06.015
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. مروری بر مقالات و ایجاد فرضیه
2.1. بازده اطلاعیه SEO و کم قیمت گذاری SEO
2.2. CSR و حداکثرسازی ارزش سهامدار
2.3. CSR و نظریه اخلاقی
2.4. تأثیر عدم تقارن اطلاعات
3. داده‌ها و متدولوژی
3.1. داده‌ها
3.2. بازده اطلاعیه SEO و CSR
3.3. کم قیمت گذاری SEO و CSR
3.4. آمارهای توصیفی
4. نتایج تجربی
4.1. بازده اطلاعیه SEO
4.2. کم قیمت گذاری SEO
4.3. تأثیر عدم تقارن اطلاعات
4.4. کدام مقوله از KLD بیشترین اهمیت را دارد
4.5. تأثیر SOX
4.6. تأثیر افزایش آگاهی بازار
5. آزمونهای استواری
5.1. مدل خودگزینی Hackman
5.2. درونزایی: متغیرهای ابزاری
5.3. حذف سال 2009
5.4. علاج تغییرات متدولوژی در پایان 2011
6. خلاصه و نتیجه گیری
منابع
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

We explore whether firms’ corporate social responsibility (CSR) activities provide added value to capital market participants through seasoned equity offerings (SEOs). SEOs represent cleaner exogenous activity alleviating the reverse causality issue plaguing many prior studies examining the relation between firm performance and CSR. Using a large sample of U.S. SEOs, we find high-CSR issuers experience fewer negative market reactions to SEO announcements. We also show ethical issuers have incentive to provide extensive and informative disclosures, which mitigate the degree of information asymmetry, thereby decreasing SEO underpricing. Among CSR categories, we find issuers engaging in community and environmental CSR activities and improving the rights of women and minorities are more effective at reducing SEO negative announcement returns and underpricing. Our findings remain robust after controlling for possible self-selection bias and endogeneity problems. Overall, our findings support the stakeholder value maximization view of stakeholder theory and ethical theory.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
ما به بررسی ارائه ارزش افزوده برای شرکت کنندگان در بازار سرمایه توسط فعالیتهای مسئولیت اجتماعی شرکتها (CSR) از طریق عرضه سهام فصلی (SEOs) می‌پردازیم. SEOs فعالیت خارجی شفاف‌تری را نشان می‌دهد که مسئله علیت معکوس را که بسیاری از مطالعات پیشین در بررسی رابطه بین عملکرد شرکت و CSR با آن مواجه بودند کاهش می‌دهد. با استفاده از نمونه بزرگی از SEOهای ایالات متحده، مشاهده می‌کنیم که صادرکنندگان CSR بالا واکنشهای منفی کمتری را از بازار برای اطلاعیه‌های SEO تجربه می‌کنند. ما همچنین نشان می‌دهیم که صادرکنندگان وظیفه شناس تمایل به ارائه افشاگریهای گسترده و سودمندی دارند که از میزان عدم تقارن اطلاعات کاسته و بنابراین کم قیمت گذاری SEO را کاهش می‌دهند. ما در بین مقوله‌های CSR مشاهده می‌کنیم که صادرکنندگانی که به فعالیتهای اجتماعی و زیست محیطی CSR می‌پردازند و حقوق زنان و اقلیتها را بهبود می‌بخشند، در کاهش کم قیمت گذاری و بازده اطلاعیه‌های منفی SEO تاثیرگذارترند. یافته‌های ما پس از کنترل مسائل محتمل درونزایی و سوگیری خودگزینی همچنان قوی باقی می‌مانند. بطور کل، یافته‌های ما از دیدگاه به حداکثررسانی ارزش سهامدار در نظریه سهامدار و نظریه اخلاقی پشتیبانی می‌کنند.

بدون دیدگاه