ترجمه مقاله اخلاق کسب و کار، مسئولیت اجتماعی شرکت ها و نگرش ها به برند - نشریه الزویر

ترجمه مقاله اخلاق کسب و کار، مسئولیت اجتماعی شرکت ها و نگرش ها به برند - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
اخلاق کسب و کار، مسئولیت اجتماعی شرکت ها و نگرش ها به برند: یک مطالعه اکتشافی
عنوان انگلیسی
Business ethics, corporate social responsibility, and brand attitudes: An exploratory study
صفحات مقاله فارسی
31
صفحات مقاله انگلیسی
11
سال انتشار
2019
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
5.352 در سال 2018
شاخص H_index مجله
158 در سال 2019
شاخص SJR مجله
1.684 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
0148-2963
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
10328
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
ضمیمه
دارد و ترجمه شده است ✓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی و بازاریابی
مجله
مجله پژوهش کسب و کار - Journal of Business Research
دانشگاه
گروه بازاریابی، دانشکده بازرگانی ریموند جی. هاربرت، دانشگاه آبرن، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
نگرش به برند، انتظارات مربوط به مسئولیت اجتماعی مشتریان، انتظارات مربوط به اخلاق کسب و کـار
کلمات کلیدی انگلیسی
Brand attitude - Expectations of customer social responsibility - Expectations of business ethics
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2018.07.039
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
2- بررسی ادبیات
2-1- شکل گیری دیدگاه توصیفی بر اساس اخلاق کسب و کار و CSR
2-2- رابطه اخلاق کسب و کار و CSR با نگرش به برند
3- چارچوب مفهومی
4- طرح فرضیات
4-1- سناریوها
4-2- معیارها
4-3- گردآوری داده ها و نمونه برداری
5- تجزیه و تحلیل و نتایج
5-1- روش تجزیه و تحلیل
5-2- آزمون فرضیات
6- یافته ها و بحث
6-1- پیامدهای نظری و مدیریتی
6-2- نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

It is important to understand the relative importance of business ethics and social responsibility in determining brand attitudes. However, there has been a failure in prior research to differentiate between attitudes toward business ethics and CSR. This research reviews customer-brand research related to business ethics and social responsibility and conducts a study to evaluate customer attitudes. Four scenarios offer variations in company behaviors related to positive and negative conduct of customer social responsibility and business ethics. Study findings from a panel of 351 respondents provide new insights related to a customer's expectations and perceptions of company CSR and business ethics behavior. We conclude that although CSR attitudes remain important, customers value business ethics as a critical behavior in their perceptions of brand attitudes.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
درک اهمیت نسبی اخلاق کسب و کار و مسئولیت اجتماعی در تعیین نگرش به برند حائز اهمیت می باشد. با این حال، در تحقیقات گذشته در تمایز بین نگرش های مربوط به اخلاق کسب و کار و CSR قصوری وجود دارد. تحقیق حاضر به بررسی تحقیقات برند - مشتری در رابطه با اخلاق کسب و کار و مسئولیت اجتماعی پرداخته و مطالعه ای را برای ارزیابی نگرش های مشتری انجام می دهد. چهار سناریو به تفاوت های موجود در رفتار شرکت ها در ارتباط با برخورد مثبت و منفی مشتری در قبال مسئولیت اجتماعی و اخلاق کسب و کار می پردازد. یافته های مطالعه پنلی با 351 پاسخ دهنده، نکات جدیدی را درباره انتظارات مشتری و درک رفتار اخلاق کسب و کار و CSR شرکت ارائه می نماید. ما نتیجه گیری نمودیم که اگر چه نگرش های CSR همچنان مهم محسوب می شوند لکن، مشتریان برای اخلاق کسب و کار به عنوان یک رفتار حیاتی در درک نگرش به برند ارزش قائل می شوند.

بدون دیدگاه