دانلود ترجمه مقاله تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتری - مجله الزویر

دانلود ترجمه مقاله تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتری - مجله الزویر
قیمت خرید این محصول
۱۸,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تاثیرات اعتبار نشان تجاری بر وفاداری مصرف کننده
عنوان انگلیسی
The effects of brand credibility on customer loyalty
صفحات مقاله فارسی
24
صفحات مقاله انگلیسی
15
سال انتشار
2008
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
3038
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت بازرگانی، مدیریت اجرایی و بازاریابی
مجله
مجله خرده فروشی و خدمات مصرف کننده
دانشگاه
دانشکده اقتصاد و بازرگانی، دانشگاه وسترن استرالیا
کلمات کلیدی
مدیریت ارتباط مشتری، اعتبار برند، رضایت، تعهد، وفاداری مشتری، رفتار مشتری
فهرست مطالب
چکیده
۱ مقدمه
۲ بررسی مقالات و تدوین فرضیه ها

۱  ۲   نقش نشان تجاری در خدمات
۲ ۲ اثر اعتبار نشان تجاری بر رفتار مصرف کننده

۳   روش

۱ ۳   انتخاب نمونه و جمع آوری داده ها
۲ ۳   مقیاس ها
۳ ۳   مقیاس های تأیید ، قابلیت اعتماد و اعتبار

۴   نتایج
۵   مباحث

۱ ۵    مفاهیم مدیریتی
۲ ۵    محدودیت ها و تحقیق آینده

نحوه خرید نسخه پاورپوینت این مقاله
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Customer churn is an ever-growing issue in the relational services sector (e.g., retail banking, telecommunications), where business models ultimately depend upon long-term relationships with customers as the basis for profitability. Businesses in this sector have tended to view satisfaction and service quality as the key tools for increasing customer retention. The present study investigates the important additional role of the brand in managing the churn of current customers of relational services. Based on information economics, we propose specifically that the credibility of the brand underlies the role that the brand can play in this process. This research leads to the enhanced understanding that the brand has a significant role to play in managing long-term customer relationships, and details how the usual tools of customer relationship management, satisfaction and service quality, relate to brand credibility. Results from samples of retail bank and long distance telephone company customers indicate that brand credibility serves in a defensive role: it significantly enhances word-of-mouth and reduces switching behaviors among customers; these relationships are mediated by customer satisfaction and commitment. Implications of the study for theory and practice are discussed.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چكيده
میزان خرید و نرخ بازگشت مصرف کننده یک موضوع همیشه در حال توسعه در بخش خدمات ارتباطی (مانند بانكداري و ارتباطات راه دور) است بطوريکه مي‌توان گفت الگوهای تجاري به روابط بلند مدت با مصرف کنندگان بر اساس سود آوری بستگی دارد. تجارت در این بخش برای بررسی و کیفیت خدمات به عنوان ابزار مهم افزایش حفاظت مصرف کننده در نظر گرفته شده است. مطالعه فعلی نقش مهم دیگری را از برند و نشان تجاری در مدیریت خرید و فروش سهام مصرف کنندگان فعلی خدمات ارتباطی مورد بررسی قرار می دهد . بر اساس اطلاعات علم اقتصاد، پیشنهاد می کنیم که اعتبار نشان تجاری نقشی را تأیید می کند که نشان تجاری می تواند در این فرایند ایفا کند . این تحقیق به درک زیادی منجر می شود که نشان تجاری دارای نقش مهمی در ایفا مدیریت روابط بلند مدت مصرف کننده است و توضیح می دهد که چگونه ابزار معمولی و عادی مدیریت روابط مصرف کننده ، رضایت و کیفیت خدمات با اعتبار نشان تجاری و برند ارتباط دارد. نتایج ناشی از نمونه های بانک خرده فروش و شرکت تلفن از راه دور مصرف کنندگان نشان می دهد که اعتبار نشان تجاری در نقش تدافعی به کار برده می شود : یعنی باعث افزایش کلمات مصطلح و کاهش تغییر رفتارها در بین مصرف کنندگان می شود و این روابط به وسیله رضایت و تعهد مصرف کننده واسطه قرار می گیرد . مفاهیم ضمن این مطالعه به صورت تئوری و عملی مورد بحث قرار گرفته است .

بدون دیدگاه