انتشار دفترچه آزمون استخدامی شرکت مهندسین باختر مشاور
شرکت مهندسین باختر مشاور به منظور ارائه خدمات در حوزه استان مرکزی، همدان و لرستان نسبت به جذب نیروی انسانی در مشاغل کارگر خدمات، کارشناس برق، کارشناس تاسیسات، کارشناس انبار، کارشناس IT، کارشناس حسابداری، کارشناس مدیریت، کارشناس و اپراتور شیفت پست برق از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش اقدام می نماید.
زمان آزمون شرکت مهندسی باختر مشاور
- ثبت نام: تا 6 آبان ۱۴۰۳
- کارت آزمون: 8 آبان ۱۴۰۳
- آزمون: 11 آبان ۱۴۰۳
برخی از شرایط کارشناس و اپراتور
- استان مرکزی، همدان و لرستان
- جنسیت آقا
- جذب 37 نفر نیروی انسانی
- مقطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی
- حداکثر سن 30 سال تمام مشاغل کاردانی و حداکثر 32 سال تمام مشاغل کارشناسی
- اولویت با افراد بومی
- داشتن دید کامل حداقل 7 از 10 بدون عینک
- دارا بودن حداقل 170 سانتی متر
- حداکثر وزن 120 کیلو گرم
- هزینه ثبت نام 400 هزار تومان
- طیف استخدامی کارشناس و اپراتور: کارشناس برق، تکنسین برق
- مواد آزمون عمومی کارشناس و اپراتور: زبان و ادبیات فارسی، معارف اسلامی، ریاضی، هوش و توانایی ذهنی، آشنایی و کاربرد کامپیوتر
- مواد آزمون تخصصی تکنسین: تحلیل مدارهای الکتریکی، ماشین های الکتریکی، اندازه گیری الکتریکی، ایمنی در برق، آشنایی با پستهای فشار قوی
- مواد آزمون تخصصی کارشناسی: تحلیل مدارهای الکتریکی، ماشین های الکتریکی، بررسی سیستم های قدرت، ایمنی در برق، آشنایی با پستهای فشار قوی
- مواد آزمون عمومی کارگر خدماتی: زبان و ادبیات فارسی و آئین نگارش، احکام و معارف اسلامی، هوش و توانمندی های ذهنی، اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و قانون اساسی، مهارت عمومی کار با رایانه، زبان انگلیسی عمومی
- مواد آزمون عمومی کارشناسی: زبان و ادبیات فارسی، معارف اسلامی، ریاضی، هوش و توانایی ذهنی، آشنایی و کاربرد کامپیوتر
برخی از شرایط سایر مشاغل
- استان مرکزی، همدان و لرستان
- جنسیت خانم / آقا
- جذب 13 نفر نیروی انسانی
- مقطع تحصیلی کارشناسی
- حداکثر سن 27 سال تمام مشاغل خدماتی و حداکثر 32 سال تمام مشاغل کارشناسی
- اولویت با افراد بومی
- هزینه ثبت نام 400 هزار تومان
- طیف استخدامی سایر مشاغل: کارگر خدمات، کارشناس برق، کارشناس تاسیسات، کارشناس انبار، کارشناس IT، کارشناس حسابداری و کارشناس مدیریت
خبر استخدام شرکت مهندسین باختر مشاور – آگهی 28 ابان 1401
شركت مهندسین باختر مشاور درنظر دارد به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود به تعداد 28 نفر نیروی انسانی مرد، از طریق برگزاری آزمون كتبی و مصاحبه نسبت به شناسائی افراد واجد شرایط جهت انجام كار موقت در شهرستانهای تابعه استان گیلان برای شغل اپراتوری پستهای فوق توزیع و انتقال با شرایط ذیل اقدام نماید.
مهلت ثبت نام تا 7 آذر 1401 می باشد.
شرایط عمومی در آزمون استخدامی شرکت مهندسین باختر مشاور
1- داشتن تابعیت ایران
2- داشتن حداقل سن 20 سال و حداكثر سن 30 سال
3- داشتن كارت پایان خدمت یا معافیت دائم
4- داشتن مدرك تحصیلی فوق دیپلم برق با گرایش های مرتبط مندرج در جدول فوق
5- برخورداری از سلامت كامل جسمانی و روانی و توانایی انجام كار و نداشتن نقص عضو
6- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر
7- نداشتن سابقه محكومیت جزایی موثر
8- بومی بودن در شهرستان های واقع در استان گیلان الزامی می باشد.
تذكر 1 :ملاك عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه داوطلبان و محاسبه سن آنها آخرین روز ثبت (1401/09/07) نام می باشد.
تذكر 2 :موارد زیر به شرط ارائه تائیدیه معتبر از مراجع ذیصلاح به حداكثر سن افزوده می شود:
الف) سابقه اشتغال به كار مرتبط با پرداخت حق بیمه به مدت 5 سال به حداكثر سن اضافه میشود.
ب) مدت انجام خدمت سربازی حداكثر به مدت 2 سال به حداكثر سن اضافه میشود.
تذكر 3 :شرایط بومی بودن در این آزمون عبارتند از:
الف-برای داوطلبین اشتغال در شهرستان های واقع در غرب گیلان: محل تولد داوطلب به شرح مندرج در شناسنامه وی باید یكی از شهرستان های واقع در غرب استان گیلان باشد.
ب-برای داوطلبین اشتغال در سایر شهرستان های استان گیلان: محل تولد داوطلب به شرح مندرج در شناسنامه وی باید یكی از شهرستان های واقع در استان گیلان به غیر از شهرستان های واقع در غرب گیلان باشد.
ج-برای داوطلبین اشتغال در شهرستان های غرب گیلان: داوطلب باید حداقل 5 سال در یكی از شهرستان ها یا توابع آنها واقع در غرب استان گیلان سكونت داشته باشد.
د-برای داوطلبین اشتغال در سایر شهرستان های استان گیلان به غیر از شهرستان های واقع در غرب گیلان : داوطلب باید حداقل به مدت 5 سال در یكی از شهرستان های واقع در استان گیلان یا توابع آنها به غیر از شهرستان های واقع در غرب گیلان سكونت داشته باشد.
تذكر: استفاده از اولویت بومی از طریق محل سكونت به موجب تایید ساكن بودن و حداقل 5 سال سكونت با ارائه استشهاد محلی (براساس فرم پیوست) ممهور به مهر نیروی انتظامی (پاسگاه یا كلانتری محل) در شهرستان مورد تقاضا خواهد بود.
برای آمادگی بیشتر برای شرکت در آزمون های استخدامی شرکت مهندسین مشاور باختر و در صورت تمایل به دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی، میتوانید به لینک زیر مراجعه نمایید:
سوالات استخدامی مهندسین باختر مشاور
رشته شغلی | جنسیت | تعداد نیروی انسانی مورد نیاز | محل خدمت | مدارک تحصیلی مورد نیاز |
اپراتور پست های فشار قوی | مرد | 14 نفر | شهرستان های واقع در غرب استان گیلان شامل: آستارا، تالش، رضوانشهر، صومعه سرا، فومن، شفت، ماسال و بندرانزلی | فوق دیپلم در رشته های زیر:
– برق (قدرت) |
14 نفر | سایر شهرستان های واقع در استان گیلان به غیر از شهرستان های غرب گیلان |
شرایط ایثارگران در آزمون استخدام شرکت مهندسین باختر مشاور
25 درصد جذب این شركت (تعداد 7 نفر شامل 3 نفر سهمیه برای شهرستان های واقع در غرب گیلان و 4 نفر سهمیه برای سایر شهرستان های گیلان)، به خانواده های شاهد، جانبازان و آزادگان، فرزندان شهدا و جانبازان بیست و پنج درصد (%25) و بالاتر، فرزندان آزادگان یكسال و بالای یكسال اسارت، اسرا و برادر شاهد تخصیص می یابد. همچنین 5 درصد سهمیه جذب (تعداد 2 نفر شامل 1 نفر برای شهرستان های واقع در غرب گیلان و 1 نفر سهمیه برای سایر شهرستان های گیلان) نیز به رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد (%25) و آزادگان كمتر از یكسال اسارت اختصاص می یابد.
تذكر 1 :داوطلبان استفاده از سهمیه ایثارگران میبایست تائیدیه ایثارگری خود را از اداره كل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان تهیه و اصل آن را در موعد مقرر ارائه نمایند.
ثبت نام در آزمون بكارگیری نیروی انسانی از روز شنبه مورخ 1401/08/28 لغایت روز دوشنبه مورخ 1401/09/07 در سامانه اینترنتی به نشانی واحد آموزشی و پژوهشی گیلان انجام می گیرد. آزمون نیز در روز جمعه مورخ 1401/10/02 در محلی كه از طریق كارت ورود به جلسه اطلاع رسانی میگردد، برگزار می شود.
1- داوطلبان می بایست مبلغ 1.000.000 (یك میلیون) ریال به عنوان هزینه شركت در آزمون از طریق درگاه پرداخت اینترنتی موجود در صفحه ثبت نام و با استفاده از كارتهای بانكی عضو شبكه شتاب و الزامات آن مانند داشتن رمز دوم و كد CVV2 واریز نمایند.
ضمناً وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمیشود.
2- از تایپ لاتین اطلاعات خودداری نمایید.
3- هنگام درج اطلاعات، كلید Lock Caps صفحه كلید خاموش باشد.
4- از زدن كلیدEnter در هنگام درج اطلاعات خودداری نموده و برای جداكردن كلمات از یكدیگر از كلید فاصله (Space) استفاده نمایید.
5- تكمیل اطلاعات كلیه فیلدها الزامی است.
6- كد ملی خود را به صورت كامل (با درج صفر) و بدون خط تیره وارد نمایید.
7- برای الصاق عكس، از فایل اسكن شده عكس پر سنلی 4×3 (تمام رخ، زمینه رو شن و جدید)، با فرمت jpg و با حجم حداكثر 70 كیلوبایت استفاده شود .
عكس های غیر پرسنلی ارسالی به هیچ وجه مورد قبول نخواهد بود.
– اندازه عكس اسكن شده باید حداقل 300*200 پیكسل و حداكثر 400*300 پیكسل باشد.
– تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لكه باشد.
– حاشیه های زاید عكس اسكن شده باید حذف شده باشد.
– حتی الامكان عكس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
– اسكن عكس از روی كارتهای شنا سایی (كارت ملی، شنا سنامه و …) قابل قبول نمی با شد و داوطلبان لازم است از اصل عكس و مطابق با تو ضیحات فوق، اقدام به اسكن نمایند.
– درصورت ارسال عكس غیرمعتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شركت در آزمون از وی سلب میگردد.
تذكر مهم: با توجه به مشكلات به وجود آمده در آزمون های قبلی، درخصوص اشتباه در ارسال عكس داوطلبان، كه این موضوع اكثراً برای داوطلبانی كه ثبت نام آنان توسط دیگران انجام میشود، رخ داده است، تاكید میگردد كه علاوه بر كنترل اطلاعات ثبت نامی، حتماً نسبت به كنترل عكس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عكس داوطلب دیگری به جای عكس شما ارسال نگردد. بدیهی است كه در صورت ارسال عكس اشتباهی ازطرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد .
8- در انتهای فرم ثبت نام، فیلد مربوط به شماره بازیابی كه از نوع عددی و 5 رقمی می باشد را به دلخواه تكمیل و آن را یادداشت نمایید. در صورت فراموش كردن شماره رهگیری ثبت نام، با استفاده از این شماره به همراه كد ملی و شماره شناسنامه میتوانید شماره رهگیری خود را بازیابی نمایید. لذا تا پایان مراحل آزمون از این شماره كاملاً مراقبت نمایید.
9- پس از تكمیل اطلاعات ،شماره رهگیری ارائه شده را یادداشت نمایید. ضمناً امكان چاپ اطلاعات نیز وجود دارد.
تذكر: به مدارك ناقص، ار سال عكس غیر معتبر و ثبت نام های ناقص یا مداركی كه پس از مهلت مقرر ارسال گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد. لذا متقاضیان باید قبل از ثبت نام شرایط عمومی، اختصاصی و عناوین رشته و گرایش های تحصیلی را به دقت مطالعه نمایند.