دانلود رایگان جزوه خلاصه روانشناسی تربیتی

خلاصه و نکات مهم روانشناسی تربیتی

دانلود رایگان جزوه خلاصه و نکات مهم روانشناسی تربیتی تالیف مهر ۱۴۰۲ شامل دو بخش:

  1. خلاصه روانشناسی تربیتی تالیف ایران عرضه
  2. نکات مهم روانشناسی تربیتی تالیف ایران عرضه

خلاصه و نکات مهم کتاب روانشناسی تربیتی

دانلود رایگان جزوه خلاصه و نکات مهم روانشناسی تربیتی (نوین) تالیف مهر ۱۴۰۲

خلاصه و نکات روانشناسی تربیتی (نوین)

دقت نمایید که این فایل تنها خلاصه ای مختصر از کتاب روانشناسی تربیتی (نوین) بوده و مطالعه آن برای آزمون کافی نمی باشد و برای مطالعه کامل، میبایستی کتاب را از فروشگاه ها خریداری نمایید.

معرفی کتاب روانشناسی تربیتی

کتاب “روانشناسی تربیتی” تالیف علی اکبر سیف، یکی از آثار تخصصی ارزشمند انتشارات دانشگاه پیام نور می‌باشد. این کتاب به‌طور خاص برای تدریس در رشته روان‌شناسی در این دانشگاه طراحی و تدوین شده است.

دانشگاه پیام نور در سال ۱۳۷۶ تأسیس شد و از آن زمان به‌عنوان یک مؤسسه آموزشی برجسته در کشور شناخته شده است. این دانشگاه دفتر مرکزی خود را در تهران دارد و واحدهای مختلفی در سراسر کشور داراست. روش آموزش این دانشگاه بر اساس آموزش از راه دور و نیمه‌حضوری است.

این دانشگاه در زمینه‌های مختلفی از علوم انسانی، علوم ریاضی، علوم تجربی، تربیت بدنی و سایر حوزه‌ها آموزش ارائه می‌دهد. کتب منتشر شده توسط انتشارات دانشگاه پیام نور توسط اساتید و متخصصان معتبر نوشته شده‌اند. این کتب از یک ساختار یکنواخت بهره می‌برند و به نحوی طراحی شده‌اند که دانشجوها تقریباً بدون نیاز به حضور فیزیکی استاد قادر به مطالعه و یادگیری مطالب آموزشی هستند.

کتاب “روانشناسی تربیتی” نیز یکی از کتب تخصصی و جامع انتشارات دانشگاه پیام نور می‌باشد و برای استفاده دانشجویان و پژوهشگران در زمینه روانشناسی تربیتی ارزشمند است.

صفحات مرتبط با آزمون استخدامی آموزش و پرورش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا