دانلود رایگان جزوه خلاصه مسئولیت و سازندگی

خلاصه و نکات مهم مسئولیت و سازندگی

دانلود رایگان جزوه خلاصه و نکات مهم “مسئولیت و سازندگی جلد 1 ” اثر علی صفائی حائری (برای آزمون 1402 آموزش و پرورش: فقط فصل های 2، 3، 4 و 10) شامل سه بخش:

  1. خلاصه مسئولیت و سازندگی علی صفایی حائری (فقط فصل های 2، 3، 4 و 10) تالیف ایران عرضه
  2. نکات مهم مسئولیت و سازندگی علی صفایی حائری (فقط فصل های 2، 3، 4 و 10) تالیف ایران عرضه
  3. خلاصه مسئولیت و سازندگی علی صفایی حائری به کوشش دکتر دستمالچی (فقط فصل های 2، 3، 4 و 10) تالیف ایران عرضه

جزوه خلاصه و نکات مسئولیت و سازندگی

دقت نمایید که این فایل تنها خلاصه ای مختصر از کتاب مسئولیت و سازندگی بوده و مطالعه آن برای آزمون کافی نمی باشد و برای مطالعه کامل، میبایستی کتاب را از فروشگاه ها خریداری نمایید.

معرفی کتاب مسئولیت و سازندگی

کتاب مسئولیت و سازندگی نوشتهٔ علی صفایی حائری است. نشر لیلة‌القدر این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر درمورد روش تربیتی اسلامی است. به‌عبارت‌دیگر این کتاب به روش‌های شناخت اسلامی، جهان‌بینی اسلامی، آرمان‌های اسلامی، استعدادها، روحیه‌ها و زمان مناسب سازندگی انسان پرداخته است.

کتاب مسئولیت و سازندگی اثری ۲جلدی دربارهٔ ۲ امر مهم در زندگی بشر است. کتاب حاضر هر دوی این جلدها را در بر گرفته است. در این اثر تربیتی و آموزشی از موضوعاتی همچون مسئولیت و زیربناهای آن، تربیت، مفهوم و امکانات آن، مربی، دیدگاه‌ها، ویژگی‌ها و ضرورت‌ها سخن گفته شده است.

کتاب مسئولیت و سازندگی نوشتهٔ علی صفایی حائری باهدف برطرف‌کردن برخی اشکالات موجود در فرایندهای تربیتی ما نوشته شده است. جلد نخست این کتاب ۸ فصل و جلد دوم آن ۲ فصل دارد.

صفحات مرتبط با آزمون استخدامی آموزش و پرورش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا