ترجمه مقاله خشونت در کلاس درس – نشریه وایلی

عنوان فارسی: | خشونت در کلاس درس: چگونه یک احساس ظاهرا منفی می تواند منجر به ارتقای یادگیری شود |
عنوان انگلیسی: | Anger in the Classroom: How a Supposedly Negative Emotion Can Enhance Learning |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 12 |
سال انتشار : 2018 | نشریه : وایلی - Wiley |
فرمت مقاله انگلیسی : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش | فرمت ترجمه مقاله : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش |
فونت ترجمه مقاله : بی نازنین | سایز ترجمه مقاله : 14 |
نوع مقاله : ISI | نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی) |
نوع ارائه مقاله : ژورنال | شناسه ISSN مجله : 1536-0768 |
کد محصول : 10458 | وضعیت ترجمه : انجام شده و آماده دانلود در فایل ورد و pdf |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 730.37Kb |
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: روانشناسی، روانشناسی عمومی، روانشناسی بالینی |
مجله: دستورالعمل های جدید برای آموزش و یادگیری - New Directions For Teaching And Learning |
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: به صورت انگلیسی درج شده است ✓ |
ضمیمه: ندارد ☓ |
بیس: نیست ☓ |
مدل مفهومی: ندارد ☓ |
پرسشنامه: ندارد ☓ |
متغیر: ندارد ☓ |
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله |
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است |
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1002/tl.20279 |
1. خشم چیست
2. چرا ما عصبانی می شویم
3. چرا معلم ها عصبانی می شوند
4. وقتی که عصبانی می شویم چه کاری می توانیم انجام دهیم؟
5. معلم ها چگونه می توانند چهار مسئله که منجر به خشونت می شود را رفع کنند؟
6. خشونت به عنوان انعکاسی از ناامیدی دانش آموزان
7. نکات موجود برای استفاده از خشونت در کلاس
There are times when teaching, despite how rewarding it can be, is an extraordinarily frustrating experience. It can be time-consuming and difficult to do well, and even the best students do not always appreciate the hard work teachers put into their assignments and activities. Teachers are sometimes swamped with resource limitations that make it difficult to achieve their learning outcomes, and even on their best days, they do not reach all the students they hope to reach. Plus, despite their best efforts, their innovative and grand plans for teaching do not always work, leaving them frustrated.
As a psychologist who researches anger, I routinely come across people who feel that anger is a purely negative emotion. That, however, isn’t true. In fact, anger is usually a valuable emotional experience, as it alerts people to problems and energizes them to confront those problems (Deffenbacher 1996). In this chapter, I will draw upon my research on anger and my experiences as a college teacher of psychology to explore the reasons teachers become angry, the meaning of that anger, and how teachers can use the experience to motivate students and themselves toward better learning outcomes.
لحظاتی وجود دارند که آموزش، با وجود احساس رضایت بخشی که همیشه دارد، تبدیل به یک تجربه ی به شدت نا امید کننده می شود. این روند ممکن است زمان بر و دشوار باشد و حتی گاهی بهترین دانش آموزان هم همیشه با انجام درست تکالیف و وظایف خودشان، قدر دان زحمات معلم خودشان نیستند. معلم ها گاهی به دلیل کمبود منابع در دسترس شان، نمی توانند به اهداف آموزشی خودشان دست پیدا کنند و حتی در بهترین روز ها نیز معلم ها نمی توانند همه ی دانش آموزان را از نظر یادگیری به یک نقطه ی مشابه برسانند. به علاوه، با وجود این که آن ها بیشترین تلاش خودشان را می کنند، برنامه های مبتکرانه و اصلی آن ها برای تدریس همیشه درست از آب در نمی آید و موجب می شود که آن ها حس نا امیدی داشته باشند.
به عنوان روان شناسی که بر روی خشم تحقیق می کنم، معمولا به افرادی بر می خورم که حس می کنند خشم یک احساس کاملا منفی می باشد. اما این موضوع درست نیست. گاهی خشم یک احساس ارزشمند می باشد، زیرا افراد را نسبت به مشکلات آگاه می سازد و به آن ها انرژی می دهد تا با این مشکلات رو به رو شوند (Deffenbacher 1996). دراین بخش، من بر اساس کار تحقیقاتی خودم بر روی خشم و تجربه ام به عنوان یک مدرس روان شناسی تلاش می کنم تا دلایل خشم معلم ها و معنی این خشم را شناسایی کنم و نشان دهم که چگونه می توان از این تجربه برای ایجاد انگیزه در دانش آموزان و معلم ها استفاده کرد.