تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله همترازی بین مدیریت ارتباط با مشتری و استراتژی IT

عنوان فارسی: همترازی بین مدیریت ارتباط با مشتری و استراتژی IT: یک مدل تحقیقاتی پیشنهادی
عنوان انگلیسی: THE ALIGNMENT BETWEEN CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT AND IT STRATEGY: A PROPOSED RESEARCH MODEL
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 8
سال انتشار : 2008 فرمت مقاله انگلیسی : PDF
فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده کد محصول : 5660
محتوای فایل : zip حجم فایل : 708.93Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت منابع انسانی، مدیریت عملکرد، مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت استراتژیک و مدیریت منابع اطلاعاتی
مجله: مجموعه مقالات انجمن جنوبی برای کنفرانس سیستم های اطلاعات
دانشگاه: دانشگاه لیون 3
کلمات کلیدی: مدیریت رابطه با مشتری، همترازی راهبردی، استراتژی IT، توسعه فن آوری، عملکرد زمانی
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه نشده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

پیشینه تحقیق

بررسی ادبیات

مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

حالات CRM

راهبرد IT

عملکرد سازمانی

مدل تحقیقاتی

فرضیه ها

متغیرهای تعدیل کننده

محدودیت ها و رویکردهای تحقیق

نمونه متن انگلیسی

ABSTRACT

This paper presents a research model about the alignment between CRM Strategy and technological deployment (or IT strategy) and its impact on the organizational performance. Three forms of CRM have been identified: Operational CRM (day-to-day customer operations), Analytical CRM (customer data analysis) and Strategic CRM (customer centric business strategy). The paper is built on three foundations. First, it is hypothesized that each form of CRM adopted by the firm positively affects the organizational performance. The second claims that there is a different type of technological deployment for each form of CRM. And the last presumes that for each form of CRM, the more adapted the technological deployment, the better the organizational performance.

نمونه متن ترجمه

چکیده

این مقاله، مدل تحقیقاتی در مورد همترازی بین راهبرد CRM و توسعه فناوری (یا راهبرد IT) و تاثیر آن روی عملکرد سازمانی را ارائه می دهد. سه حالت CRM شناسایی شده است:CRM عملکردی (عملکرد روزمره مشتریان)، CRM تحلیلی (تحلیل داده های مشتریان) و CRM راهبردی (راهبرد میانجی و کاری مشتریان).این مقاله بر سه اساس استوار است. در اولین مورد، فرض بر این است که هر یک از حالات CRM که توسط شرکت اتخاذ می شود، تاثیر مثبتی روی عملکرد سازمان دارد. دوم ادعا می شود که برای هر یک از حالات CRM، نوع متفاوتی از توسعه فناوری وجود دارد. در نهایت اینکه در مورد هر یک از حالات CRM فرض بر این است که هر چه از توسعه فناوری، بیشتر استفاده شود، عملکرد سازمان نیز بهتر خواهد شد.