ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
This article presents a reflection on the role of Business Process Management and associated technologies on supporting/evolving current Accounting Information Systems. Although traditional Accounting Information Systems fulfill the need of financial reporting, collecting data from central databases and consolidating it, so that the information can be easily consumed by decisionmakers, they were not created bearing in mind the idea of performing business process oriented accounting. Organizations have always worked in a business process oriented way either implicit or explicit. Business Process Management adoption as a management practice has been gaining popularity in recent years, making sense an evolution of Accounting Information Systems towards a business process oriented accounting supported on a Business Process Management Suite. The benefits of this evolution include, among others, the flexibility and agility in business process redefinition, the empowerment of knowledge workers, the implementation of control points for data collection to produce real-time reports and alerts relating the use of financial and nonfinancial information, so that decision-makers can act on.
این مقاله، بازتابی را در مورد نقش مدیریت فرایندهای کسب و کار و فناوریهای مربوطه در پشتیبانی/تحول سیستمهای اطلاعات حسابداری جاری ارائه میدهد. اگرچه سیستمهای اطلاعات حسابداری سنتی نیاز به گزارش مالی، جمعآوری دادهها از پایگاههای داده مرکزی و تحکیم آنها را فراهم میکند به طوری که اطلاعات میتوانند به راحتی توسط تصمیم گیرندگان مصرف شوند، آنها با در نظر گرفتن ایده انجام حسابداری مبتنی بر فرایند کسب و کار ایجاد نشدند. سازمانها همیشه به طور صریح یا ضمنی در یک مسیر مبتنی بر فرایند کسب و کار، کار کردهاند. اتخاذ مدیریت فرایند کسب و کار به عنوان یک عملکرد مدیریت در سالهای اخیر محبوبیت فراوانی یافته است، و این به معنای تکامل سیستمهای اطلاعات حسابداری در جهت یک حسابداری مبتنی بر فرایند کسب و کار است که در یک سلسله مدیریت فرایند کسب کار پشتیبانی میشود. مزایای این تکامل شامل انعطافپذیری و چابکی در بازبینی فرایند کسب و کار، توانمندسازی کارگران دانش، اجرای امتیازات کنترل برای جمعآوری دادهها به منظور تولید گزارشهای بهنگام و هشدارهای مربوط به استفاده از اطلاعات مالی و غیر مالی است به طوری که تصمیم گیرندگان بتوانند بر اساس آنها عمل کنند.