دانلود ترجمه مقاله نقش اعتماد در خدمات معاملاتی دولت الکترونیکی - مجله IEEE

دانلود ترجمه مقاله نقش اعتماد در خدمات معاملاتی دولت الکترونیکی - مجله IEEE
قیمت خرید این محصول
۱۶,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
نقش اعتماد در خدمات معاملاتی دولت الکترونیکی: مطالعه ادراکات شهروندان در کشورهای مکزیک و آمریکا
عنوان انگلیسی
Trust in E-Government Transactional Services: A Study of Citizens’ Perceptions in Mexico and the U.S
صفحات مقاله فارسی
21
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2010
نشریه
آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
3256
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت بازرگانی و تجارت الکترونیک
مجله
کنفرانس بین المللی علوم سیستم هاوایی
دانشگاه
دانشگاه ایالتی کالیفرنیا دومینگز هیلز
فهرست مطالب
چکیده
۱ مقدمه
۲ پیشینه نظری
۱ ۲ اعتماد در واسطه ارائه خدمات آن لاین
۲ ۲ اعتماد در آژانس دولتی
۳ ۲ نقش اعتماد و تجربه در معاملات آن لاین
۴ ۲ اختلافات اعتماد در میان کشورها
۳ چارچوب تحقیق
۴ روش
۱ ۴ نمونه های بررسی
۲ ۴ توسعه ابزار
۳ ۴ تحلیل داده
۴ ۴ داده های نامعلوم
۵ نتایج
۱ ۵ آماره های توصیفی
۲ ۵ برآورد مدل مسیر چند گروهی
۳ ۵ نتایج مدل مسیر چند گروهی
بحث عمومی
۶ مبانی تحقیق و تجربه
۷ محدودیت ها
۸ نتایج
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

While the importance of trust in the online vendor and electronic channel for e-commerce transactions is well established, less is known about factors that influence trust in e-government services. Moreover, perceptions of trust depend heavily on the cultural context and thus can vary across countries. This study investigates differences in trust and consumption of public services by citizens across two settings: México and the United States. Focus groups’ results were first used to develop a survey; then a total of 455 surveys from both countries collected perceptions on four e-government services. Multi-group path analysis assessed the associations and differences between trust and service utilization. Results indicate the U.S. shows higher trust and utilization compared to México. The two countries differ particularly in the impact of perceptions of the government’s benevolence and competence on e-government service utilization Perceptions about the government’s handling of data affects utilization only in the U.S., and the e-medium impacts utilization in both cultures. Implications for research and practice are discussed.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
اگرچه اهمیت اعتماد در کانال الکترونیکی و فروشنده آن لاین به منظور معاملات تجارت الکترونیکی به خوبی مشخص شده است، اما در مورد عوامل تاثیرگذار بر اعتماد در خدمات دولت الکترونیکی اطلاعات کمی بدست آمده است. به علاوه، درک و تصور از اعتماد عمدتاً به محیط و شرایط فرهنگی بستگی دارد و به همین خاطر در میان کشورها متغیر می باشد. این مطالعه اختلافات موجود در اعتماد و مصرف خدمات عمومی از سوی شهروندان دو کشور مکزیک و ایالات متحده را مورد پژوهش قرار می دهد. برای توسعه بررسی ابتدا از نتایج گروههای کانونی استفاده گردید، سپس 455 بررسی از هر دو کشور ادراکات و تصورات پیرامون چهار سرویس دولت الکترونیکی را جمع آوری نمود. تحلیل مسیر چند گروهی روابط و اختلافات بین اعتماد و ارائه خدمات را مورد سنجش قرار داد. نتایج حاصله حاکی از آن است که در مقایسه با کشور مکزیک، آمریکا اعتماد و مطلوبیت و بهره وری بالاتری نشان می دهد. دو کشور مذکور از نظر تاثیر ادراکات و تصورات نوع دوستی و صلاحیت بهره برداری از خدمات باهم تفاوت دارند. ادراکات مربوط به رسیدگی و جابجایی داده های دولتی فقط بر بهره وروی آمریکا و واسطه الکترونیکی بر میزان بهره وری هر دو فرهنگ تاثیر می گذارد. در ادامه راجع به تاثیرات و مفاهیم تحقیق و تمرین بحث شده است.

بدون دیدگاه