تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

دانلود ترجمه مقاله صندلی یکپارچه و کنترل تعلیق در خودرو چهار چرخ با مدل راننده – مجله IEEE

عنوان فارسی: صندلی یکپارچه و کنترل سیستم تعلیق برای یک ماشین چهار چرخ با مدل راننده
عنوان انگلیسی: Integrated Seat and Suspension Control for a Quarter Car with Driver Model
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 43
سال انتشار : 2012 نشریه : آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 4157 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 3.51Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مهندسی مکانیک و طراحی صنعتی
گرایش های مرتبط با این مقاله: طراحی سیستم تعلیق، ترمز و فرمان، ساخت و تولید، مکاترونیک، طراحی کاربردی و طراحی خودرو
مجله: فناوری های خودرو
دانشگاه: دانشکده مکانیک، مواد و مهندسی مکاترونیک، دانشگاه ولونگونگ، استرالیا
کلمات کلیدی: مدل بدن راننده، کنترل یکپارچه، سیستم تعلیق صندلی، کنترل خروجی بازخورد، تعلیق خودرو
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

۱ مقدمه

۲ صندلی یکپارچه خودرو و مدل تعلیق

۳ طراحلی کنترلر

۴ شبیه سازی عددی

۵ نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

In this paper, an integrated vehicle seat and suspension control strategy for a quarter car with driver model is proposed to improve suspension performance on driver ride comfort. An integrated seat and suspension model that includes a quarter-car suspension, a seat suspension, and a 4-degree-offreedom (DOF) driver body model is presented first. This integrated model provides a platform to evaluate ride comfort performance in terms of driver head acceleration responses under typical road disturbances and to develop an integrated control of seat and car suspensions. Based on the integrated model, an H∞ state feedback controller is designed to minimize the driver head acceleration under road disturbances. Considering that state variables for a driver body model are not measurement available in practice, a static output feedback controller, which only uses measurable state variables, is designed. Further discussion on robust multiobjective controller design, which considers driver body parameter uncertainties, suspension stroke limitation, and road-holding properties, is also provided. Last, numerical simulations are conducted to evaluate the effectiveness of the proposed control strategy. The results show that the integrated seat and suspension control can effectively improve suspension ride comfort performance compared with the passive seat suspension, active seat suspension control, and active car suspension control.

نمونه متن ترجمه

چکیده

در این مقاله، یک صندلی خودرو یکپارچه و کنترل استراتژی سیستم تعلیق برای یک ماشین چهار چرخ با راننده مدل پیشنهاد شده است که به منظور بهبود عملکرد سیستم تعلیق در سواری و راحتی راننده است. صندلی یکپارچه و مدل تعلیق شامل چهار سیستم تعلیق در خودرو، سیستم تعلیق صندلی و 4 درجه آزادی (DOP) بر اساس بدل راننده مدل برای اولین بار ارائه شده است. این مدل یکپارچه به ارائه یک پلت فرم برای ارزیابی راحتی عملکرد سواری درشرایط پاسخ سر راننده در شتاب خودرو تحت اختلالات جاده های معمولی و توسعه کنترل یکپارچه صندلی و سیستم تعلیق ماشین پرداخته است. براساس مدل یکپارچه، H∞، کنترل حالت فیدبک برای به حداقل رساندن شتاب سر راننده در اختلالات جاده ها طراحی شده است.

با توجه به اینکه متغیرهای برای مدل راننده جهت اندازه گیری در دسترس نیست، یک کنترل بازخورد خروجی استاتیک، که تنها با استفاده از اندازه گیری متغیرهای حالت است طراحی شده است. بحث بیشتر در طراحی کنترل کننده چند منظوره قوی، که در نظر راننده برای عدم قطعیت است و همچنین محدودیت سیستم تعلیق و خواص جاده است نیز فراهم شده است. تاریخ و زمان و شبیه سازی عددی برای ارزیابی اثر بخشی استراتژی کنترل پیشنهاد شده است. نتایج نشان می دهد که صندلی یکپارچه و کنترل تعلیق می تواند به طور موثر بهبود تعلیق را در سواری و عملکرد آن در مقایسه با تعلیق صندلی و کنترل سیستم تعلیق خودرو می باشد.