ترجمه مقاله توسعه مقیاس برآورد برند کارفرما بر اساس داده کاوی کامپیوتری - نشریه هینداوی

ترجمه مقاله توسعه مقیاس برآورد برند کارفرما بر اساس داده کاوی کامپیوتری - نشریه هینداوی
قیمت خرید این محصول
۶۳,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
توسعه مقیاس برآورد برند کارفرما بر اساس داده کاوی کامپیوتری و رابطه آن با قصد شغلی دانشجویان
عنوان انگلیسی
Development of Employer Brand Evaluation Scale Based on Computer Data Mining and Its Relationship with College Students’ Job-Hunting Intention
صفحات مقاله فارسی
19
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2022
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
هینداوی - Hindawi
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
2.531 در سال 2021
شاخص H_index مجله
50 در سال 2022
شاخص SJR مجله
0.734 در سال 2021
شناسه ISSN مجله
1939-0114
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q2 در سال 2021
کد محصول
12981
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت عدد درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
ندارد ☓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
فرضیه
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت - مهندسی فناوری اطلاعات
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت کسب و کار - مدیریت فناوری اطلاعات - بازاریابی - مدیریت سیستم های اطلاعات
مجله
Security and Communication Networks
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1155/2022/5303083
فهرست مطالب
1- مقدمه

2- مروری بر پیشینه

3- تدوین مقیاس

4- بررسی رابطه ی میان برند کارفرما و قصد شغلی

5- نتیجه گیری

منابع

تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
         
فایل پاورپوینت این مقاله
در کنار ترجمه مقاله، فایل پاورپوینت این مقاله نیز ایجاد شده و در این محصول قرار داده شده است که پس از خریداری به همراه ترجمه قابل دانلود خواهد بود. تعداد اسلایدهای این پاورپوینت 20 می باشد و آماده ارائه در دانشگاه یا سایر سمینارها است.
فایل خلاصه ترجمه
در صورتی که نیاز به خلاصه ای از متن ترجمه این مقاله دارید، می توانید از فایل خلاصه ترجمه استفاده نمایید که به این محصول اضافه شده است. خلاصه ترجمه این مقاله در 7 صفحه در فایل word انجام شده و داخل بسته قرار گرفته است.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
تمایلات در میان کارمندان به واسطه ی تکامل ها در جایگاه کار در سده ی بیست ویکم دچار تغییر می شود. از همین رو، مهم است که مولفه هایی که کارمندان در یک سازمان در پی آن ها هستند و نبود آن ها باعث می شود که آنان از حرفه ی خود دست بکشند، تعیین شوند و درباره ی این مسائل فرسودگی شدید که در یک سازمان رخ می دهند، برنامه ریزی انجام پذیرد. این مطالعه رابطه ی میان برندسازی کارفرما و قصد تغییر شغل در میان کارمندان را تعیین می کند. با استفاده از روش های داده کاوی و تحلیل عاملی، عامل های عمومی استخراج می شوند، یک نظام ارزیابی برند کارفرما طراحی می شود، و یک مقیاس ارزیابی برند کارفرمای نوین تدوین می گردد. رابطه ی میان ابعاد گوناگون برند کارفرما در صنعت بانکداری چین و قصدهای جست جوی کار دانشجویان مورد بررسی قرار می گیرد. نتایج نشان می-دهد که جویندگان کار دانشجوی معاصر در چین بیش تر به نیازهای امنیتی و تجربی کوتاه مدت و مستقیماً تجربه-شده توجه می کنند. این رویکرد، نیازهای خودشکوفایی بلندمدت و نیازهای احترام در کوتاه مدت را نادیده می گیرد. این ابعاد بازتابنده ی ادراک های کارمندان کنونی پیرامون سازمان شان است. این مقیاس از نظر آماری برای سنجش برند کارفرما کامل و بی نقص است.
2- مروری بر پیشینه
کارمندان و سازمان ها می توانند پیوندهای نزدیکی ایجاد کنند، درست همانند رابطه ی مصرف کنندگان با برندهای محصولات. از همین رو، کارمندان ویژگی هایی بروز می دهند که همانند ویژگی هایی است که برندهای محصولات نمایش می دهند. کاربرد اصول بازاریابی برای مدیریت منابع انسانی منجر به مفهوم برندسازی کارفرما شده است. امبلر و بارو اصطلاح برند کارفرما را مطرح کردند تا بر اهمیت سازمان هایی که مردم گراتر می شوند، تأکید کنند [3]. لِوی در نظریه ی خود [12] برند کارفرما را به عوامل کارکردی (حقوق، مزایا، فرصت های ترفیع) و عوامل نمادین (وضعیت شرکتی، اعتبار، فرهنگ شرکتی) تقسیم کرد. بیش تر مطالعات بر این باورند که شرکت هایی که آگاهانه برند کارفرمای خود را شکل می بخشند می توانند به روشن کردن جایگاه شان در بازار کار کمک کنند، به طور مؤثری خط مشی ها و مشخصات مدیریت منابع انسانی شرکت را منتقل کنند، و اهداف جذب کردن، انگیزه بخشیدن و نگاه داشتن استعدادها را برآورده کنند [13، 14]. بسیاری از مطالعات به مزایای داشتن یک برند کارفرمای قوی پرداخته اند. به باور لاو و سینگ [15]، برند کارفرما کارفرمایان بالقوه و کنونی را از مزایای کار کردن برای یک کسب وکار مفروض آگاه می کنند و به عنوان پژواکی از یکتایی و منحصر به فردی سازمان عمل می کنند. طبق دیدگاه شلاگر و همکاران [16]، برند کارمند دارای یک تأثیر چشمگیر بر سودآوری شرکت از طریق افزایش دادن هویت و نیکبختی کارمندان است. رابرتسون و خطیبی [17] یک پیوند میان بهره وری و داشتن یک برند کارمند ممتاز را کشف کرده اند. کاشیوا و کانا [18] دریافتند که فعالیت های آغازین استخدام همچون آگهی، تبلیغات، و تبلیغ دهان به دهان، دارای یک تأثیر بر همه ی ابعاد دانش برند کارفرما، ازجمله آشنایی، تصویر، و اعتبار، هستند. جذابیت سازمان تحت تأثیر اعتبار و تصویر کارفرما بود، اما عملکرد شرکت متأثر از آشنایی و تصویر کارفرما بود. اینترنت و شبکه متداول ترین منابع اطلاعات شغلی بودند. کشیاب و رنگنکار [19] روابط متقابل میان ادراک برند کارفرما، اعتماد به رهبران، و قصدهای تغییر شغل را بررسی کردند و دریافتند که ادراک برند کارفرما و اعتماد به رهبران از سوی زیردستان به شکلی منفی با قصدهای تغییر شغل مرتبط بودند. کوچروف و زامولین [20] بررسی کردند که چگونه از برندسازی کارفرما ممکن است برای جذب و نگاه داشت استعدادها در سازمان های فن آوری اطلاعات روسی استفاده شود. وظیفه ی مدیران منابع انسانی، یافتن بهترین برنامه برای برندسازی کارفرمان از راه تحلیل مزایای بنیادین استخدام (کارکردی، اقتصادی، و روان شناختی) است.

بدون دیدگاه