ترجمه مقاله ارائه راحتی خرید آنلاین برای افزایش رضایت مشتری و تشویق e-WOM - نشریه الزویر

ترجمه مقاله ارائه راحتی خرید آنلاین برای افزایش رضایت مشتری و تشویق e-WOM - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
چقدر راحت است؟ ارائه راحتی خرید آنلاین برای افزایش رضایت مشتری و تشویق e-WOM
عنوان انگلیسی
How convenient is it? Delivering online shopping convenience to enhance customer satisfaction and encourage e-WOM
صفحات مقاله فارسی
27
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2018
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
11.103 در سال 2021
شاخص H_index مجله
104 در سال 2022
شاخص SJR مجله
2.261 در سال 2021
شناسه ISSN مجله
0969-6989
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2021
کد محصول
12519
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه و درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
ندارد ☓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
فرضیه
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت - مهندسی فناوری اطلاعات - مدیریت کسب و کار - بازاریابی - مدیریت بازرگانی - تجارت الکترونیک - مدیریت فناوری اطلاعات - اینترنت و شبکه های گسترده
مجله
Journal of Retailing and Consumer Services
کلمات کلیدی
راحتی آنلاین - خرید آنلاین - رضایت، قصد رفتاری - E-WOM - رفتار مصرف کننده آنلاین
کلمات کلیدی انگلیسی
Online convenience - Online shopping - Satisfaction - Behavioral intention - E-WOM - Online consumer behavior
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.jretconser.2018.06.007
فهرست مطالب
چکیده
1.مقدمه
2. سهولت آنلاین
4.روش
5. نتایج
6. نتیجه گیری و پیامدها
7. محدودیت ها و تحقیقات آتی
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هدف از این مقاله شناسایی این است که کدامیک از ابعاد سهولت آنلاین بر روی نیت مصرف کننده در استفاده از خرید آنلاین تاثیر گذار است، و نیز بررسی مدلی مفهومی برای اندازه گیری ادراک مصرف کننده از سهولت خرید آنلاین به منظور مرتفع کردن برخی از کمبودهای مطالعه های قبلی که عواقب تجربه سهولت خرید آنلاین را بررسی نکرده بودند. یک نمونه 250 نفره از اشخاص جوان پرتقالی در مطالعه تجربی شرکت کرده اند. برای تصدیق مدل اندازه گیری و همچنین برای تست تناسبهای مدل از تحلیل عامل تاییدی (cfa) و همچنین یک مدل معادله ساختاری بر پایه همبستگی (cb-sem) استفاده شده است. نتایج حاکی از آن است که دارایی، معامله و سنجش ابعادی هستند که تاثیر بیشتری بر سهولت خرید آنلاین دارند. نتایج این مطالعه پا فراتر از مطالعات قبلی بر روی سهولت آنلاین گذاشته و کمک میکند تا بفهمیم کدامیک از عوامل باعث رضایت آنلاین شده و باعث تقویت اهداف آنلاین و e-wom (تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی) میشود. مشارکت در بدنه علم و پیامدهایی برای خرده فروشان الکترونیکی ارایه شده است. با وجود این یافته ها خرده فروشان می بایست هوشیار باشند که انتظارات مصرف کننده از سهولت آنلاین به عنوان واکنشی طبیعی به نوآوری های بوجود آمده توسط مدیران وبسایت ها و بازاریابان، افزایش یافته است. بنابراین نظارت متعدد بر ادراک و انتظارات مصرف کننده از سهولت آنلاین پیش نیازیست برای بدست آوردن بهبود مستمر در ارایه خدمات آنلاین مناسب.

 

سهولت آنلاین
همچنانکه مصرف کنندگان زمان کمتری را به خرید اختصاص داده و بیشتر زمانشان را به کارهای دیگر، خواسته آنها برای سهولت بیشتر شده است، در نتیجه توجه آنها به خرید آنلاین جلب شده است (کومار و کاشیاپ، 2018). کمبود زمان قابل استفاده مصرف کننده خواسته ای مبنی بر صرفه جویی در زمان و انرژی را پرورش می دهد (بری و کوپر، 1990). مفهوم سهولت برای اولین بار توسط (کوپلند 1923) برای مشخص کردن مقیاسی برای زمان و زحمت که به خرید یک کالای مصرفی گسترش یافته استفاده شده است. بنابراین، سهولت خرده فروشی را میتوان به عنوان هزینه های زمان و زحمت مصرف کننده در ارتباط با خرید در محیط خرده فروشی تعریف کرد.

 

این منابع وقت و زحمت مصرف کننده در مطالعات فروش به عنوان هزینه های غیر پولی که رفتار خرید را تحت تاثیر قرار می دهند تعریف شده اند (بندر، 1964؛ هرمن و بیک، 1968). خرده فروشانی که از این نیاز مطلع هستند، بر روی ارائه خدماتی که سرعت و سهولت این روند را افزایش می دهد تمرکز کرده اند (شهید، 2004).

 

جنبه صرفه جویی در وقت سهولت بصورت گسترده در تجربه منتظر ماندن مصرف کننده مورد مطالعه قرار گرفته است، علی الخصوص در مورد عواقب منتظر ماندن طولانی مدت (گرت و ییل، 1993). بصورت عینی، زمان صرف شده مکرر تبدیل به بهای فرصت می شود (بری و همکاران، 2002) که میتواند یک دارایی ارزشمند در زندگی روزمره باشد. مفهوم صرفه جویی در زحمت مربوط می شود به کاهش فعالیت های ذهنی، فیزیکی و احساسی که مصرف کنندگان می بایست برای خرید کالا و خدمات انجام دهند مانند جستجوی اطلاعات محصول، پیدا کردن کالایی که می خواهند بخرند ( امریک و همکاران، 2015) و یا تکمیل کردن روند خرید (بری و همکاران، 2002). مولفین آخر این بنا را گذاشتند که هرچقدر هزینه زمان مربوط به یک خدمت بیشتر باشد، درجه احساس سهولت مصرف کننده کمتر خواهد بود. (هویی و همکاران، 2000) ادعا دارند هرچقدر مشتری بیشتر به زحمت بیافتد، منابع بیشتری از مشتری مصرف شده، و امکان عصبانیت بیشتر میشود.


بدون دیدگاه