ترجمه مقاله مطالعه تجربی رهبری، فرهنگ سازمانی، تعارض و اخلاق کاری در تعیین عملکرد کاری - نشریه الزویر

ترجمه مقاله مطالعه تجربی رهبری، فرهنگ سازمانی، تعارض و اخلاق کاری در تعیین عملکرد کاری - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۶۰,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مطالعه تجربی رهبری، فرهنگ سازمانی، تعارض و اخلاق کاری در تعیین عملکرد کاری در مرجع آموزشی اندونزی
عنوان انگلیسی
An empirical study of leadership, organizational culture, conflict, and work ethic in determining work performance in Indonesia's education authority
صفحات مقاله فارسی
22
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2022
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
2.850 در سال 2020
شاخص H_index مجله
28 در سال 2021
شاخص SJR مجله
0.455 در سال 2020
شناسه ISSN مجله
2405-8440
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2020
کد محصول
12494
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
ندارد ☓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
فرضیه
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت - مدیریت اجرایی، مدیریت عملکرد، مدیریت منابع انسانی
مجله
Heliyon
کلمات کلیدی
تعارض - رهبری - فرهنگ سازمانی - وجدان کاری - PLS-SEM
کلمات کلیدی انگلیسی
Conflict - Leadership - Organizational culture - Work ethic - PLS-SEM
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2021.e07698
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. مواد و روش ها
3. نتایج
4. بحث
5. نتیجه گیری
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هدف از این مطالعه ارزیابی تاثیر تعارض، توانایی رهبری، فرهنگ سازمانی، و وجدان کاری بر عملکرد کاری کارمندان در نظام آموزشی شمال سومترا در اندونزی است. این مسئله از این جهت دارای اهمیت است که این سازمان، یک سازمان غیر انتفاعی نیست، بنابراین نیازمند درک بیشتر چگونگی بهبود عملکرد کاری می باشد. با این حال، بیشتر این عناوین تحقیقاتی هنوز بر جمعیت نواحی غربی تمرکز دارد. یک رویکرد کمی جهت پیشبرد این مطالعه استفاده شد که در آن تعداد 180 داده به صورت مستقیم از دفتر مرکزی وزارت آموزش و پرورش جمع آوری شد. در این مطالعه، مدل‌سازی معادلات ساختاری حداقل مربعات جزئی(PLS-SEM) به منظور تحلیل داده ها بکار گرفته شد. نتایج نشان دادند که تعارض به صورت منفی بر عملکرد کاری کارمندان تاثیر می گذارد. اگرچه، توانایی رهبری، فرهنگ سازمانی، و وجدان کاری تاثیر مثبتی بر عملکرد کاری کارمندان دارد.
2. مواد و روش ها
2.1. اندازه گیری ها
پنجاه و چهار آیتم به منظور بازتاب ساختار پنجگانه تولید شد. قالب پاسخ به صورت 5 نقطه ای مقیاس لیکرت از درجه خیلی موافقم تا خیلی مخالفم به عنوان نقطه ی پایانی بود. اگرچه، در انتها، سی و یک آیتم برای اندازه گیری هر ساختار استفاده شد زیرا که بقیه ی آیتم ها دارای وزن عاملی ناکافی و AVE بودند(نشان داده شده در شکل 1).
2.2. افراد و اندازه نمونه
افراد در این مطالعه جمعا 536 نفر بوده، که همه کارمندان اداره آموزش و پرورش استان سومترا شمالی در کشور اندونزی بودند. بعضی موارد را می توان به عنوان معیاری برای در نظر گرفتن نمونه به منظور تحلیل آماری SEM-PLS استفاده کرد. با توجه به مطالعه Barclay et al 1995 اندازه نمونه حداقل ده برابر شاخص استفاده شده برای اندازه گیری ساختارهاست. با این وجود، این مبنا هنوز هم بسیار دشوار تلقی می شود. بنابراین، نویسندگان ترجیح دادند که از نظریه Hair et al. (2016) که بر اساس آن، اندازه نمونه می تواند مطابق با قدرت آنالیز تنظیم شود، استفاده کنند. به همین دلیل است که تعداد نمونه های مناسب برای قدرت آنالیز، تعیین می شود، نویسنده از راهنمای نرم افزار G* power برای این منظور استفاده کرده است(Faul et al., 2007). ما از تخمین خطای نوع یک و دو در α = 0.05 و β = 0.95 ، زمانی که میزان اثر(effect size) = 0.15 ، و تعداد پیش بینی کننده ها برای مدل ارائه شده توسط محقق برابر 4 بود، استفاده کردیم. تنظیمات نویسنده استفاده شده به منظور آنالیز اندازه نمونه و نتایج به دست آمده از نرم افزار G* power در شکل 2 قابل مشاهده است.

بدون دیدگاه