مطالعه تجربی رهبری، فرهنگ سازمانی، تعارض و اخلاق کاری در تعیین عملکرد کاری در مرجع آموزشی اندونزی
عنوان انگلیسی
An empirical study of leadership, organizational culture, conflict, and work ethic in determining work performance in Indonesia's education authority
صفحات مقاله فارسی
10
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2022
فونت متن خلاصه
بی نازنین
سایز متن خلاصه
14
زبان متن خلاصه
فارسی
نشریه
الزویر - Elsevier
تعداد کلمات متن خلاصه
2390
کد محصول
kh12494
رشته های مرتبط
مدیریت
گرایش های مرتبط
مدیریت اجرایی، مدیریت عملکرد، مدیریت منابع انسانی
این محصول متن خلاصه شده مقاله "مطالعه تجربی رهبری، فرهنگ سازمانی، تعارض و اخلاق کاری در تعیین عملکرد کاری در مرجع آموزشی اندونزی" به زبان فارسی و با فرمت word هست که آماده خریداری و دانلود می باشد.
۰.۰(بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب مقاله خلاصه شده
فصل 1. مقدمه
فصل 2. مواد و روش ها
فصل 3. نتایج
فصل 4. بحث
فصل 5. نتیجه گیری
نمونه متن مقاله خلاصه شده
نتایج
قدم اول بررسی مدل اندازه گیری است. ارزیابی مدل اندازه گیری قابلیت اطمینان و صحت سازه ها را با آیتم های متناظر هر یک آن ها تعیین می کند. سه جنبه در تعیین پذیرفته شدن مدل اندازه گیری وجود دارد: صحت همگرایی، قابلیت اطمینان همسانی درونی، و روایی افتراقی. صحت همگرایی مقیاسی است که نشان می دهد یک معیار با معیارهای جایگزین در یک سازه مشترک همبستگی مثبت دارد. قابلیت اطمینان همسانی درونی شکلی از قابلیت اطمینان است که به منظور بررسی همسانی و پیوستگی نتایج همه ی آیتم ها در یک تست ثابت استفاده می شود، و از طرفی تعیین می کند که آیا آیتم های اندازه گیری یک سازه دارای امتیاز یکسان هستند یا خیر. روایی افتراقی است که حدی است که یک سازه را از سازه های دیگر توسط استانداردهای تجربی متمایز می کند. بارگذاری های تعاملی و معیار فورنل-لارکر(Fornell-Larcker) معمولا به منظور ارزیابی روایی افتراقی استفاده می شوند.