ترجمه مقاله چگونگی ایجاد یک نیروی کار انعطاف پذیر - نشریه امرالد

ترجمه مقاله چگونگی ایجاد یک نیروی کار انعطاف پذیر - نشریه امرالد
قیمت خرید این محصول
۳۲,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
بررسی چگونگی ایجاد یک نیروی کار انعطاف پذیر
عنوان انگلیسی
How to create a resilient workforce
صفحات مقاله فارسی
6
صفحات مقاله انگلیسی
5
سال انتشار
2018
رفرنس
ندارد ☓
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
Viewpoint
نوع ارائه مقاله
ژورنال
شناسه ISSN مجله
1475-4398
کد محصول
12387
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ندارد ☓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ندارد ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ندارد ☓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
ندارد ☓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
فرضیه
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
درج نشده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت و مدیریت منابع انسانی
کلمات کلیدی
مدیریت تغییر، مشارکت کارکنان، انعطاف پذیری، بهداشت روانی، سلامتی، عملکرد کارکنان
کلمات کلیدی انگلیسی
Change management Employee engagement - Resilience - Mental health - Wellness - Employee performance
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1108/SHR-05-2018-0044
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

هدف: هدف این مقاله کمک به متخصصان منابع انسانی است تا نیروی کار انعطاف پذیر ایجاد کنند و بهره وری را افزایش دهند.

طرح/روش شناسی/روش: مقاله نظری

یافته ها: با اینکه انعطاف پذیرتر شدن یک مسیر فردی است و فرد مسئولیت تمرکز بر افکار و احساسات خود، بررسی اقدامات و واکنش های خود، طی زمانهایی که با استرس مواجه است، را بر عهده دارد، کارفرمایان و متخصصان منابع انسانی نیز می توانند در سطح سازمانی از افراد پشتیبانی کنند تا به آنها کمک کنند، شادتر شوند وعملکرد بهتری داشته باشند.

نوآوری/ارزش: کلینیک کاردینال با بیش از 40 سال تجربه، برای کمک به افرادی که با مسائل بهداشت روانی دست و پنجه نرم می کنند، اختصاص دارد تا با ارائه برنامه های درمانی متناسب با نیازهای هر بیمار، به آنها در مسیر بهبود کمک کند. موسسه کاردینال برای کمک به کسب و کار ها به منظور پشتیبانی از کارکنانی که با مسائل بهداشت روانی مواجه هستند، و اجرای استراتژی هایی جهت حفظ سلامت کلی تیم های خود، راه اندازی شد.

 

بررسی مزایا و روند های AON در سال 2018 نشان داد که تعداد کارفرمایانی که بیماری های مربوط به استرس کارکنان و بهداشت روانی را گزارش می دهند، از 55 درصد در سال 2017 تا 68 درصد در سال 2018، افزایش زیادی داشته است. در سال گذشته، کارفرمایان برای مشکلات بهداشت روانی نیروی کار در بریتانیا تقریبا 35 بیلیون یورو هزینه کردند، بسیار مهم است که منابع انسانی و کارفرمایان برای ایجاد نیروی کاری از نظر احساسی انعطاف پذیر که سلامت ذهنی کلی را افزایش می دهد، اقداماتی انجام دهند.

 

مدتی است، واژه انعطاف پذیری خیلی باب شده است ولی واقعا به چه معناست و چگونه به کسب و کارها و متخصصان منابع انسانی کمک می کند تا بهره وری و شادی کارکنان را افزایش دهد؟ انعطاف پذیری به معنای فرآیند شخصی فعلانه و خلاقانه توسعه قابلیت های بقا، یادگیری بهبود از آسیب و قوی شدن در مواجه با سختی های زندگی می باشد. واژه بهبود برای توصیف انعطاف پذیری استفاده می شود اما تلاش هایی که فرد باید انجام بده تا در موقعیت استرس زا قوی تر ظاهر شود و رشد که بخشی از انعطاف پذیری است، را نشان نمی دهد. باید یادآوری کنیم که انعطاف پذیری فقط درمورد قدرت شخصی نیست، بلکه در مورد توانایی سازگاری نیز به کار می رود.

 

یک روش عالی برای تجسم انعطاف پذیری این است که درباره ی تفاوت بین یک درخت بلوط و خرما فکر کنیم. هر دو قوی وریشه ی عمیق دارند؛ با این وجود، درخت بلوط انعطاف ناپذیر است در حالیکه درخت خرما انعطاف پذیر است، با شرایط محیطی خود سازگار می شود، یعنی در شرایط بد محیطی احتمال بقای آن بشتر است.

 

با وجود آنکه انعطاف پذیری یک مسیر فردی است و افراد مسئولند که بر افکار و احساسات خود تمرکز کنند و طی دوره های استرس زا، اقدامات و واکنش های خود را بررسی کنند، کارفرمایان و متخصصان منابع انسانی نیز می توانند در سطح سازمانی از افراد پشتیبانی کنند تا به آنها کمک کنند به فردی شادتر تبدیل شوند و عملکرد بهتری داشته باشند. برای پشتیبانی از کارکنان، ابتدا، منابع انسانی و کارفرمایان باید عوامل مختلفی که می تواند بین کارکنان ایجاد نگرانی و استرس کند، را تشخیص دهند. این عوامل می تواند شامل مسائل فردی و سازمانی باشد. به طور مثال، کارمند که در منزل شرایط دشواری دارد، نمی تواند در محل کار، بر کار تمرکز کند. تغییر سازمانی اگر بر وظیفه آنها تاثیرگذار باشد یا امنیت شغلی آنها را تهدید کند، هم می تواند بر کارکنان استرس وارد کند.


بدون دیدگاه