تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله بیان تجارب پیش از بازدید از طریق تبلیغات مسافرت و تأثیر آنها بر تصمیم گیری در مورد مقصد – نشریه الزویر

عنوان فارسی: بیان تجارب پیش از بازدید از طریق تبلیغات مسافرت و تأثیر آنها بر تصمیم گیری در مورد مقصد
عنوان انگلیسی: Conveying pre-visit experiences through travel advertisements and their effects on destination decisions
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 28 (3 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2020 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش فرمت ترجمه مقاله : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله : بی نازنین سایز ترجمه مقاله : 14
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه : اسکوپوس نوع ارائه مقاله : ژورنال
ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 7.143 در سال 2020 شاخص H_index مجله : 39 در سال 2021
شاخص SJR مجله : 1.703 در سال 2020 شناسه ISSN مجله : 2212-571X
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q1 در سال 2020 کد محصول : 12141
محتوای فایل : zip حجم فایل : 6.71Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت، مهندسی صنایع، بهینه سازی سیستم ها، برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها و بازاریابی
مجله: مجله بازاریابی و مدیریت مقصد - Journal of Destination Marketing & Management
دانشگاه: دانشگاه Prasetiya Mulya، دانشکده تجارت و اقتصاد Edutown، اندونزی
کلمات کلیدی: تفصیل دیدگاه مصرف، تجربه پیش از بازدید، اقتصاد تجربه، تبلیغات گردشگری، واکنش عاطفی
کلمات کلیدی انگلیسی: Consumption vision elaboration - Pre-visit experience - Experience economy - Tourism advertising - Emotional response
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: به صورت انگلیسی درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: ندارد ☓
ضمیمه: دارد و ترجمه شده است ✓
بیس: است ✓
مدل مفهومی: دارد ✓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: دارد ✓
فرضیه: دارد ✓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.jdmm.2018.12.005
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه

2. چارچوب نظری

2.1. مفهوم دیدگاه مصرف

2.2. ابعاد اقتصاد تجربه

2.3. بیان دیدگاه‌های مصرفی پیش از بازدید در مورد تجربیات سفر

3. فرضیات

3.1. برانگیختن دیدگاه‌های مصرفی

3.2. ایجاد احساسات

3.3. تقویت علاقه

3.4. براوردن نیاز های اطلاعاتی

4. روش

4.1. ترتیب و سناریوی نظرسنجی

4.2. معیارها

4.3. جمع آوری داده‌ها

5. تحلیل‌ها

5.1. برازش مدل

5.2. آزمایش فرضیات

6. نتیجه گیری و مفاهیم

6.1. نتیجه گیری

6.2. ترجمه پیامد ها

6.3. مفاهیم

منابع

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Potential travelers need to anticipate their vacation experiences when making their travel destination choices. Advertisements are used as external stimuli to support the process of consumption vision elaboration by evoking emotions and communicating specific experience dimensions. Using a generic experience economy framework, this paper differentiates between travel experiences with passive and active participation, as well as between those with immersion and absorption experiences. The findings show that the effects of advertisements on arousing travelers' visit interest and fulfilling their information needs depend on the specific type of envisioned travel experience. Travelers’ emotional response to advertisements has a partially mediating effect on their effectiveness. Suggestions are provided for marketing practitioners and effect modelers.

 

1. Introduction

Tourism is a service sector uniquely shaped by the consumption of experiences (Pine & Gilmore, 1999). The role of businesses in the tourism industry is to provide customers with memorable experiences (see Stamboulis & Skayannis, 2003; Wirtz, Kruger, Scollon, & Diener, 2003; Xu, Morgan, & Song, 2009). The shaping of tourists’ experiences is also key for companies’ market success, as this experience is a predictor of tourists’ future behavior (Manthiou, Lee, Tang, & Chiang, 2014). Experiences should thereby be provided at every touchpoint along the customer journey (Norton & Pine, 2013). A typical customer journey, particularly in the tourism industry, comprises both direct and indirect touchpoints (Stickdorn & Zehrer, 2009). Before a visit, promotional materials (e.g. website, brochure, tourist guide books, and word of mouth) provide indirect touchpoints. The increasing competition in the tourism business, which offers people multiple options, requires offers of tourism products and services to distinguish themselves (Park & Jang, 2013; Pine & Gilmore, 1999). Hence, the successful provision of pre-visit experiences through imagination-evoking advertising stimuli could be key in influencing visitors' decisions to choose a certain tourism destination (Walters, Sparks, & Herington, 2007).

نمونه متن ترجمه

چکیده

مسافران بالقوه نیاز دارند که هنگام انتخاب گزینه‌های مقصد سفر، تجارب تعطیلات خود را پیش بینی کنند. تبلیغات با برانگیختن احساسات و تسهیم ابعاد خاصی از تجربه به عنوان محرکهای خارجی برای پشتیبانی از روند تفصیل دیدگاه مصرف استفاده می‌شود. این مقاله با استفاده از یک چارچوب اقتصادی تجربه کلی، بین تجربیات سفر همراه با مشارکت فعال و غیرفعال و همچنین بین تجربیات غوطه وری و جذب وجه تمایز قائل می‌شود. این یافته‌ها نشان می‌دهند که اثر تبلیغات بر جلب توجه مسافران به بازدید و برآورده ساختن نیازهای اطلاعاتی آنها، به نوع خاصی از تجربیات پیش بینی شده برای سفر بستگی دارد. واکنش عاطفی مسافران نسبت به تبلیغات بر اثربخشی آنها تا حدودی یک اثر واسطه‌ای دارد. پیشنهاداتی برای متخصصان بازاریابی و طراحان اثر ارائه شده است.

 

1. مقدمه

گردشگری یک بخش خدماتی است که بطور منحصربفردی با استفاده از تجربیات شکل گرفته است (Pine & Gilmore، 1999). نقش کسب و کارها در صنعت گردشگری این است که تجارب به یاد ماندنی را برای مشتریان فراهم آورند (Stamboulis & Skayannis، 2003؛ Wirtz، Kruger، Scollon & Diener 2003؛ Xu، Morgan & Song، 2009). شکل گیری تجارب گردشگران نیز برای موفقیت بازار شرکت‌ها مهم است، زیرا این تجربه پیش بینی کننده رفتار آینده گردشگران است (Manthiou، Lee، Tang & Chiang، 2014). بنابراین، تجربه‌ها باید در هر نقطه تماس در طول سفر مشتری ارائه شوند (Norton & Pine، 2013).  یک سفر عادی مشتری به ویژه در صنعت گردشگری شامل نقاط تماس مستقیم و غیرمستقیم است (Stickdorn & Zehrer، 2009). قبل از بازدید، مطالب تبلیغاتی (مثل وب سایت ، بروشور ، کتاب‌های راهنمای گردشگری و تبلیغات شفاهی) نقاط تماس غیرمستقیم را فراهم می‌آورد. افزایش رقابت در زمینه تجارت گردشگری که گزینه‌های متعددی را پیش روی افراد می‌گذارد، برای متمایز بودن به ارائه محصولات و خدمات گردشگری نیاز دارد (Park & Jang، 2013؛ Pine & Gilmore، 1999). از این رو، ارائه موفقیت آمیز تجربیات پیش از بازدید از طریق محرکهای تبلیغاتی تخیل برانگیز می‌تواند در تأثیر تصمیمات بازدید کنندگان برای انتخاب یک مقصد گردشگری خاص نقش مهمی داشته باشد (Walters، Sparks & Herington، 2007).

تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)