تلفن: 04142273781

ترجمه مقاله جریان مخالف استراتژی بازاریابی اجتماعی – نشریه الزویر

عنوان فارسی: جریان مخالف استراتژی بازاریابی اجتماعی: رویکرد یکپارچه بازاریابی رابطه ای
عنوان انگلیسی: Upstream social marketing strategy: An integrated marketing communications approach
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 17
سال انتشار : 2017 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 6835 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 816.99Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: استراتژی های توسعه صنعتی، مدیریت استراتژیک، بازاریابی و استراتژی
مجله: افق کسب و کار - Business Horizons
دانشگاه: دانشکده کسب و کار، دانشگاه کلرادو، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی: استراتژی بازاریابی، بازاریابی جهت‌گیری، بازاریابی یکپارچه، ارتباطات، مخاطبین بالقوه، پیام‌رسانی، بازاریابی اجتماعی
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر: ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

جهت‌گیری مخالف بدون یک ابزار(پارو) ..... یا یک استراتژی

بازاریابی یکپارچه رابطه‌ای و طراحی بازاریابی اجتماعی

فعالیت‌های بازاریابی یکپارچه رابطه‌ای برای پاسخگویی

ابزارهای بازاریابی یکپارچه رابطه‌ای

تبلیغات

بازاریابی مستقیم

ترفیع فروش

روابط عمومی/MPR

بازاریابی اینترنتی /دیجیتال

فروش فردی

گام‌های پنچگانه برای استراتژی بازاریابی اجتماعی جریان بالا

مرحله اول: تعیین مخاطبین هدف دسته بالا

مرحله 2: تعیین مخاطبین هدف جنبی

مرحله سوم: گزینش کانال و یکپارچه‌سازی

مرحله 4: ایجاد پیام

مرحله پنجم: ارزیابی و کنترل

برقراری ارتباط با مخاطبین موج بالا

نمونه متن انگلیسی

Abstract

This article provides an organized approach for managers to develop social marketing strategies that target upstream decision and policy makers. A conceptual application model and five-stage process is presented for an upstream social marketing strategy based on integrated marketing communications (IMC). IMC concepts are described in the context of social marketing, as well as specific stages for creating an IMC social marketing strategy; these include target audience research and determination, channel selection and integration, strategic message creation, and measurement and control. A central and novel feature of the IMC social marketing strategy model is the simultaneous targeting of an upstream decision maker and influential peripheral (upstream) audiences in order to triangulate and increase campaign effectiveness. An IMC approach to upstream social marketing ensures consistent, persuasive messages specifically crafted for the selected target audiences and coordinated through precise channels to maximize impact. This multi-channel, multi-audience approach to message creation and channel selection produces synergies that increase the potential to influence an upstream decision/ policy maker.

نمونه متن ترجمه

چکیده

مقاله حاضر یک رویکرد سازمان‌یافته‌ای را برای مدیران به‌منظور توسعه استراتژی‌های بازاریابی اجتماعی ارائه می‌دهد که بازارهای سیاسی و جریان تصمیم‌گیری را هدف قرار داده است. همچنین یک مدل مفهومی کاربردی و فرایند پنج مرحله‌ای برای یک جریان مخالف استراتژی بازاریابی اجتماعی بر اساس بازاریابی رابطه‌ای یکپارچه (IMC) ارائه‌شده است. مفاهیم بازاریابی رابطه‌ای یکپارچه (IMC) در حوزه بازاریابی اجتماعی و همچنین مراحل ویژه‌ای برای ایجاد استراتژی بازاریابی اجتماعی IMC تعریف‌شده است؛ که دربرگیرنده پژوهش در مورد مخاطبان هدف، تعیین، گزینش کانال و یکپارچگی، ایجاد پیام استراتژیکی، و ارزیابی و کنترل (نظارت) است. یکی از ویژگی‌های اصلی و تازه مدل استراتژی بازاریابی اجتماعی IMC، هدف‌گیری هم‌زمان جریانات مخالف تصمیم‌گیرنده و مخاطبین مخالف بالقوه بیرونی به‌منظور یکپارچه‌سازی و افزایش اثربخشی گروهی است. یک رویکرد IMC برای جریان بازاریابی اجتماعی رضایت، پیغام‌های متقاعدکننده به‌ویژه برای گزینش کانال‌های چندگانه، رویکرد چند مخاطبی برای ایجاد پیام و گزینش کانال‌های ایجادکننده سینرژی را به ارمغان می‌آورد تا تأثیر بالقوه‌ای بر روی جهت‌گیری تصمیم‌ها و سیاست‌گذاران بگذارد.