ترجمه مقاله شناسایی نحوه ایجاد ارزش تجاری در شرکت های تازه تاسیس با اپلیکیشن های تلفن همراه - نشریه الزویر

ترجمه مقاله شناسایی نحوه ایجاد ارزش تجاری در شرکت های تازه تاسیس با اپلیکیشن های تلفن همراه - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
شناسایی نحوه ایجاد ارزش تجاری در شرکت های تازه تاسیس با استفاده از اپلیکیشن های تلفن همراه: توسعه یک چرخه نوآوری تجاری با استفاده از نرم افزار های تلفن همراه ( اپ App)
عنوان انگلیسی
Unlocking how start-ups create business value with mobile applications: Development of an App-enabled Business Innovation Cycle
صفحات مقاله فارسی
36
صفحات مقاله انگلیسی
11
سال انتشار
2016
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
4.852 در سال 2018
شاخص H_index مجله
93 در سال 2019
شاخص SJR مجله
1.422 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
0040-1625
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
9805
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است ✓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، بازاریابی، مدیریت بازرگانی، مدیریت کسب و کار و مدیریت فناوری اطلاعات
مجله
پیش بینی فن آوری و تحولات اجتماعی - Technological Forecasting & Social Change
دانشگاه
دانشگاه Twente ، هلند
کلمات کلیدی
برنامه های تلفن همراه، راه اندازی IT، ارزش تجاری IT، تجارت الکترونیکی، محاسبات همراه، مطالعه موردی چندگانه
کلمات کلیدی انگلیسی
Mobile apps - IT start-ups - Business value of IT - Electronic commerce - Mobile computing - Multiple case study
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.techfore.2016.09.011
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. نظریه
2.1 توانمند سازی نرم افزار های همراه
2.2 دیدگاه ظرفیت دینامیک در مورد ارزش های تجاری IT
2.3 گزاره های چرخه ی نو آوری تجاری توانمند شده توسط نرم افزار های همراه (ABIC)
2.4 ارزش تجاری توانمند شده با نرم افزار های همراه
3. روش شناسی
4. نتایج
4.1 ظرفیت انتخاب
4.2 ظرفیت تطبیق
4.3 ظرفیت اجرایی
4.4 ظرفیت ارزیابی
4.5 شاخص های تجربی نمونه
5. مباحث و جمع بندی
5.1 ارزش تجاری نرم افزار ها
5.2 محدودیت های تحقیق
5.3 مفاهیم ایجاد شده در این تحقیق
5.4 محدودیت های تحقیق
5.5 مفاهیم ایجاد شده در این تحقیق
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Little is known about the business value that mobile applications (apps) can create, and how start-ups can leverage this value. We present a multiple-case study to both explain the process of app-enabled value creation and the type of value outcomes associated with the use of apps for business purposes. The study develops an App-enabled Business Innovation Cycle model that includes 1) twelve routines matched to four dynamic capabilities for creating business value using apps, 2) an explanation of the interactions between these capabilities, and 3) eleven types of app-enabled business value. Based on the developed model we give directions for future research and practice.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
اطلاعات کمی در مورد ارزش تجاری که نرم افزار های همراه میتوانند ایجاد کنند وجود دارد، و همچنین در مورد نحوه ی استفاده ی شرکت های تازه تاسیس از این نرم افزار ها هم اطلاعات کمی در دسترس است. ما در این مطالعه، یک بررسی چند موردی را ارائه میکنیم تا بتوانیم روند ایجاد ارزش با استفاده از نرم افزار های همراه و نوع خروجی ارزشی مرتبط با استفاده از نرم افزار های همراه به اهداف تجاری را توضیح دهیم. این مطالعه یک مدل چرخه ی نوآوری تجاری با نرم افزار همراه را ایجاد میکند که شامل 1) دوازده روند معمول مرتبط با چهار ظرفیت پویا برای ایجاد ارزش تجاری با استفاده از نرم افزار های همراه 2) توضیح در مورد تعامل های بین این ظرفیت ها و 3) یازده نوع از ارزش تجاری ایجاد شده با نرم افزار های همراه میباشد. بر اساس مدل توسعه یافته، ما جهت هایی را برای تحقیقات و فعالیت های آتی ارائه میکنیم.

بدون دیدگاه