دانلود پاورپوینت ارزش مشتری مداری در صنعت اشتراک زمانی

دانلود پاورپوینت ارزش مشتری مداری در صنعت اشتراک زمانی
قیمت خرید این محصول
۳۴,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه
فرمت مقاله
پاورپوینت
قابلیت ویرایش
دارد
قابلیت پرینت
دارد
کد محصول
P3007
تعداد اسلایدها
37
تعداد شکل، نمودار و جداول
2
عنوان کامل
پی بردن به ارزش مشتری مداری در صنعت اشتراک زمانی
رشته های مربوط
مدیریت
گرایشهای مربوط
مدیریت بازگانی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست
مقدمه
چارچوب نظری
روش تحقیق
آنالیز و نتایج
بحث
مفاهیم مدیریتی
بخشی از پاورپوینت
چارچوب نظری

ماهیت ارزش همچنان در گذر باقی می ماند. از یک سو، ارزش به صورت مفهوم یک بعدی پیشنهاد شده است که سودمندی محصول را بر اساس ادراکات آن چه دریافت شده و آنچه داده شده است، ارزیابی می نماید. در مقابل، هولبروک ارزش مشتری را چند بعدی شمرده و آن را به صورت تجربه نسبتاً برتر تعریف می کنند. در این شیوه، ارزش به ارزیابی نسبی سودمندی محصولات راهبردی نه ارزیابی مطلق ارزش محصول بستگی دارد.
ابعاد ارزش

یکی از نکات بسیار مهم در بحث فعلی ارزش حاصل شده برای مشتری می باشد، این مفهوم از تصور استفاده مشتری و بازده های تجربه وی اقتباس شده است. این مفهوم نشان می دهد که مشتری به ارزش ابعاد مختلف استفاده از محصول دست می یابد.

نکات
- تنها در فروشگاه اینترنتی ایران عرضه میتوانید قبل از خرید برای اطمینان از محتوای محصول، قسمتی از مقاله پاورپوینت را به طور رایگان دانلود کنید و در صورت رضایت خریداری نمایید.

- تمامی حقوق مادی و معنوی این محصول متعلق به گروه آموزشی ایران عرضه بوده و هرگونه انتشار این مقاله پاورپوینت به صورت انبوه بدون اخطار قبلی پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.


بدون دیدگاه