دانلود ترجمه مقاله ارزش مشتری مداری در صنعت بیع زمانی یا تایم شر - مجله Sage

دانلود ترجمه مقاله ارزش مشتری مداری در صنعت بیع زمانی یا تایم شر - مجله Sage
قیمت خرید این محصول
۲۲,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
درک ارزش مشتری مداری در صنعت بیع زمانی یا تایم شر
عنوان انگلیسی
Understanding Customer-Derived Value in the Timeshare Industry
صفحات مقاله فارسی
21
صفحات مقاله انگلیسی
18
سال انتشار
2007
نشریه
Sage
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
3007
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت بازرگانی، بازاریابی و بازاریابی بین الملل
مجله
بازاریابی بیع زمانی
دانشگاه
دانشگاه گریفیث کوئینزلند، کشور استرالیا
کلمات کلیدی
بازاریابی توریسم، مالکیت تعطیلات، ارزش مشتری، اشتراک زمانی
فهرست مطالب
– واژگان کلیدی
– مقدمه
– چارچوب نظری
– ابعاد ارزش
– مسائل ضمنی
– اهداف تحقیق
– روش تحقیق
– آنالیز و نتایج
– پنج بعد اصلی ارزش تعطیلات
– هفت بعد بیع زمانی یا تایم شر
– رابطه بین ابعاد
– فاکتورهای ارزش زدا
– فاکتور دانش
– بحث
– مبانی مدیریت
– ضمیمه ۱
– ضمیمه۲
– ضمیمه ۳
– ضمیمه ۴
– ضمیمه ۵
– ضمیمه ۶
نحوه خرید نسخه پاورپوینت این مقاله
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
The timeshare sector has grown substantially over the past decade in both size and product configuration. Focusing on the concept of customer-derived value, group interviews were conducted with owners of timeshare holiday products to assess the dimensions of customer value in timeshares. Twelve such dimensions of value emerged from the interviews, most notably knowledge enhancement. Six detractors of derived value were identified. With a better understanding of the sources of value for timeshare owners, managers can recruit new owners, develop products, and enhance the levels of satisfaction and loyalty among existing owners.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
پی بردن به ارزش مشتری مداری در صنعت بیع زمانی یا تایم شر
بخش بیع زمانی یا تایم شر در طول دهه گذشته از لحاظ اندازه و پیکره بندی محصول رشد قابل توجهی داشته است. با تاکید بر مفهوم ارزش مشتری مدار، به منظور سنجش و ارزیابی ابعاد ارزش مشتری در اشتراک زمانی، با مالکین محصولات اشتراک زمانی در ایام تعطیلات ، مصاحبه هایی انجام گرفت. از طریق این مصاحبه ها، دوازده بعد ارزشی مشخص گردید که عمدتاً بهبود و ارتقاء دانش را در برداشتند. در ادامه شش متغیر ارزش زدا شناسایی گردید. با درک و فهم هرچه بهتر منابع ارزش برای مالکین اشتراک زمانی ، مدیران می توانند مالکین جدیدی استخدام نموده، محصولات را توسعه داده، و سطح رضایتمندی و وفاداری میان مالکین موجود را بهبود بخشند.

بدون دیدگاه