منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله جهت گیری استراتژیک، عملکرد نوآوری و تاثیر تعدیل کننده مدیریت بازاریابی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله جهت گیری استراتژیک، عملکرد نوآوری و تاثیر تعدیل کننده مدیریت بازاریابی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
جهت گیری استراتژیک، عملکرد نوآوری و تاثیر تعدیل کننده مدیریت بازاریابی
عنوان انگلیسی
Strategic orientation, innovation performance and the moderating influence of marketing management
صفحات مقاله فارسی
29
صفحات مقاله انگلیسی
12
سال انتشار
2019
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
5.352 در سال 2018
شاخص H_index مجله
158 در سال 2019
شاخص SJR مجله
1.684 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
0148-2963
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
10367
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
ضمیمه
ندارد
بیس
است ✓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مدیریت کسب و کار، بازاریابی، مدیریت بازرگانی و نوآوری تکنولوژی
مجله
مجله پژوهش کسب و کار - Journal of Business Research
دانشگاه
دانشکده بازرگانی استیلمن، دانشگاه ستون هال، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
عملکرد نوآوری، مدیریت بازاریابی، جهت گیری مشتری، جهت گیری فناوری
کلمات کلیدی انگلیسی
Innovation performance - Marketing management - Customer orientation - Technology orientation
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2018.12.071
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. چارچوب نظری و فرضیات
2.1 جهت گیری استراتژیک و عملکرد نوآوری
2.2 تاثیر تعدیل کننده مدیریت بازاریابی
3. داده ها و تجزیه و تحلیل
3.1 متغیر وابسته
3.2 متغیرهای توضیحی
3.3 متغیرهای کنترل
3.4 برآورد
4. نتایج
4.1 بررسی قدرت و قابلیت اطمینان
5. بحث و نتیجه گیری
6. محدودیت ها و پژوهش آینده
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This research aims at exploring the relationship between a firm's strategic orientation, marketing management in terms of marketing mix tactics, and innovation performance. We examine three types of strategic orientations: customer, technology, and combined customer/technology orientation. We analyze their direct effect on innovation performance as well as the moderating effect of marketing management in terms of the marketing mix on this relationship. We test our hypotheses on a sample of 1603 French manufacturing firms and show that organizations with a combined customer/technology orientation outperform those with a customer or technology orientation alone. We also show that the moderating effect of marketing management in boosting innovation success is positive for all orientations, but greatest for organizations with a technology orientation. Finally, we find that the moderating effect of marketing management on the relationship between orientation and performance increases as more elements of the marketing mix are deployed simultaneously.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هدف این پژوهش، کشف رابطه ی بین جهت گیری استراتژیک یک شرکت، مدیریت بازاریابی از نظر تاکتیک های ترکیب بازاریابی و عملکرد نوآوری است. ما سه نوع جهت گیری استراتژیک را بررسی می کنیم: جهت گیری مشتری، فناوری و ترکیب مشتری/فناوری. تاثیر آن ها بر عملکرد نواوری و تاثیر تعدیل کننده ی مدیریت بازاریابی از نظر ترکیب بازاریابی بر این رابطه را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهیم. فرضیات خود را در نمونه ای از 1603 شرکت تولیدی فرانسوی مورد آزمون قرار داده و نشان می دهیم که سازمان هایی با جهت گیری ترکیبی مشتری/فناوری عملکر بهتری نسبت به سازمان هایی با جهت گیری مشتری یا فناوری دارند. هم چنین نشان می دهیم که تاثیر تعدیل کننده ی مدیریت بازاریابی در پرورش و ارتقای موفقیت نوآوری برای همه ی جهت گیری ها، مثبت است اما برای سازمان هایی با جهت گیری فناوری، بیشتر است. در نهایت درمی یابیم که تاثیر تعدیل کننده ی مدیریت بازاریابی بر رابطه ی بین جهت گیری و عملکرد زمانی افزایش می یابد که عوامل بیشتری از ترکیب بازاریابی به صورت همزمان به کار گرفته شوند.

بدون دیدگاه