ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
This paper explores the use of government social media for openness and accountability. The extant literature has highlighted the benefits of social media use in this context to enhance citizen participation and engagement in decision-making and policy development, facilitate openness and transparency efforts, and reduce corruption. Yet, there are limited studies that discuss those properties of social media that can afford openness and accountability, and their implications for policy and practise. To address these gaps, a study is conducted in the Greek context using interviews with top managers, policy makers, and relevant stakeholders across five initiatives. We discuss distinct affordances for openness and accountability, and propose their inclusion as building blocks of the national ICT policy for openness and accountability. Finally, we provide the implications of the affordances lens for policy and practise, the limitations of the study and future research avenues.
1. Introduction
Social media “employ mobile and web-based technologies to create highly interactive platforms via which individuals and communities share, co-create, discuss, and modify user-generated content” (Kietzmann et al., 2012). The particular attribute of social media which sets it apart from other existing forms of communication is its reliance on user-generated content, i.e. the content created and shared by end-users or the general public in real time using computers and mobile devices, allowing, thereby, ‘many-to-many’ communication (ibid). A survey by McKinsey suggests that 65% of companies are using Web 2.0 technologies (Bughin et al., 2010), whereas according to Forrester Research, the corporate spending on social media by the end of 2013 will reach $4.6 billion (Young et al., 2008).
7. Conclusion
This paper studied the use of social media for openness and accountability in the public sector, using five case vignettes in the Greek context. Our study contributes to the literature on the use of social media for openness and accountability in the public sector, discussing the affordances of social media for openness and accountability and conceptualises the affordances as building blocks of social media functionality types for openness and accountability using the model of Kietzmann et al. (2011; 2012). Furthermore, the paper contributes to the literature examining governance strategies for public consultation and interaction for public policy making and implementation, suggesting the inclusion of both affordances and social media functionalities in the strategic design of social media for openness and accountability in the public sector; it also adds to the debate on transforming the role of citizen from a passive adopter to a co-creator of policies.
این مقاله استفاده از رسانه های اجتماعی دولتی را به منظور شفافیت و پاسخگویی را مورد بررسی قرار داده است. باقیمانده این مقاله مزایای استفاده از رسانه های عمومی را در این مضمون برای افزایش مشارکت شهروندی و تعهد به تصمیم گیری و توسعه سیاست ها، تسهیل شفافیت و تلاش های مرتبط با آن، و کاهش میزان فساد و ارتشاء را بیان کرده است. مطالعات محدودی وجود دارند که درباره خصوصیات رسانه های اجتماعی بحث کرده اند که شفافیت و پاسخگویی را مورد بررسی قرار داده اند، و مفاهیم ضمنی آنها برای سیاست گذاری و عملکرد را مورد بررسی قرار داده اند. برای مخاطب قرار دادن این شکاف، این مطالعه در یونان با استفاده از مصاحبه هایی با مدیران ارشد، سیاست گذاران، و سهامداران مرتبط در سراسر پنج شرکت است. ما درباره استطاعت شفافیت و پاسخگویی بحث کرده ایم و آن ها را بعنوان بلوک های سازنده سیاست ملی ICT برای شفافیت و پاسخگویی معرفی کرده ایم. نهایتاً ما مفاهیم ضمنی را بعنوان لنزهایی در راستای سیاست گذاری و عملکرد پیشنهاد کرده ایم، و محدودیت های مطالعه و تحقیقات آینده را نیز مورد اشاره قرار داده ایم.
1. مقدمه
رسانه اجتماعی«فناوری های متحرک و مبتنی بر وب را برای ایجاد پایگاه های داده ها به کار می گیرد و بدین ترتیب افراد و جوامع مطالب خود را به اشتراک می گذارند، محتوی آن را مجددا خلق کرده، به بحث گذاشته و محتوی کاربری را اصلاح می کنند». خصوصیت ویژه رسانه اجتماعی این است که جدا از سایر اشکال موجود جامعه بوده و به محتوی مبتنی بر کاربر وابسته می باشد، یعنی محتوی از سوی کاربران نهایی ایجاد شده و به اشتراک گذاشته می شود، یعنی محتوی خلق شده و توسط کاربران نهایی یا عموم در یک زمان واقعی با استفاده از کامپیوتر یا ابزار موبایل به اشتراک گذاشته می شود، بنابراین از جمله ارتباطات توده به توده است. ارزیابی صورت گرفته توسط مک کینسی پیشنهاد می کند که 65 درصد از شرکت ها که از فناوری های وب 2.0 استفاده می کنند، درحالیکه مطابق تحقیق فورستر، هزینه صرف شده برای رسانه های اجتماعی در انتهای 2013 برابر 4.6 میلیون دلار بود.
7. نتیجه گیری
این مقاله استفاده از رسانه اجتماعی در زمینه شفافیت و پاسخگویی در بخش دولتی، با استفاده از پنج مورد ذکر شده در یونان، را مورد مطالعه قرار داده است. مطالعه ما به مقالات در زمینه استفاده از رسانه های اجتماعی به زمینه شفافیت و پاسخگویی در بخش دولتی کمک کرده است، درباره کارآیی رسانه اجتماعی در زمینه شفافیت و پاسخگویی بحث کرده و بعنوان بلوک های سازنده عاملیت رسانه های اجتماعی در زمینه شفافیت و پاسخگویی با استفاده از مدل کیتزمان و همکارانش (2011، 2012) تعریف شدند. این مقاله به بررسی استراتژی های دولتی در راستای مشاوره دولتی و تعامل برای سیاست گذاری های دولتی و اجرای آنها پرداخته و کارآیی و عاملیت رسانه های اجتماعی را در طرح استراتژیک رسانه های اجتماعی در زمینه شفافیت و پاسخگویی را در بخش دولتی را مورد مطالعه قرار داد. این مطالعه مناظرات مرتبط با تغییرشکل نقش شهروندان را از گیرنده انفعالی به بازآفریننده سیاست ها افزود.