دانلود ترجمه مقاله کنترلر حالت اسلایدی برای کنترل لرزش چرخ ها - مجله IEEE

دانلود ترجمه مقاله کنترلر حالت اسلایدی برای کنترل لرزش چرخ ها - مجله IEEE
قیمت خرید این محصول
۳۳,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
کنترلر حالت اسلایدی برای کنترل لرزش چرخ ها در سیستم ترمز ضد قفل
عنوان انگلیسی
Sliding mode Controller for Wheel-slip Control of Anti-lock Braking System
صفحات مقاله فارسی
17
صفحات مقاله انگلیسی
7
سال انتشار
2012
نشریه
آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
4505
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی مکانیک، مهندسی برق و مهندسی پزشکی
گرایش های مرتبط با این مقاله
برق کنترل، ابزار دقیق، ساخت و تولید، مکانیک خودرو، مکاترونیک، ترمز و فرمان، بیومکانیک و سیستم محرکه خودرو
مجله
کنفرانس بین المللی کنترل ارتباطات پیشرفته و محاسبات فن آوری
دانشگاه
گروه مهندسی الکترونیک و ابزار دقیق موسسه ملی علم و صنعت، اوریسا، هند
کلمات کلیدی
ماشین چهار چرخ، سیستم ترمز ضد قفل، مدل اصطکاک جاده، مدل اصطکاک داگ آفز، کنترلر حالت اسلایدی، تصادم
فهرست مطالب
چکیده
۱ مقدمه
۲ دینامیک سیستم
الف مدل ماشین چهار چرخ
ب دینامیک لغزشی چرخ
۳ طراحی کنترلی
الف لغزش مورد نظر
ب قانون کنترل حالت اسلایدی
ج قانون کنترل پیشنهادی
۴ نتایج شبیه سازی
۵ نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

The anti-lock braking system is a technology for passengers’ safety in recently developed sophisticated vehicles. It is a part of the braking system of a vehicle which exhibits controlled braking torque to prevent the wheels from locking whenever a hard brake is applied. The highly non-linear dynamics of longitudinal tire force and the uncertain parameters of the vehicle and friction coefficient of the road motivate to use a non-linear robust controller. An efficient sliding mode controller has been proposed here to maintain the slip ratio to an optimum value so that the vehicle stopping without skidding is ensured within minimum possible distance. The non-linear Dugoff’s friction model for the wheel has been taken for modeling the quarter car. The chattering phenomena caused by sliding mode have been minimized with an efficient technique. Slip-tracking performance and the robust performance of the proposed controller have been compared with the recent existing nonlinear controller.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
سیستم ترمز ضد قفل یک تکنولوژی برای ایمنی مسافران در وسایل نقلیه پیچیده است که به تازگی توسعه یافته است. آن بخشی از سیستم ترمز در یک وسیله نقلیه است که در آن گشتاور ترمز برای جلوگیری از قفل شدن چرخ ها در زمان اعمال ترمز به وجود می آید.نیروی دینامیکی غیر خطی به صورت طولی در تایر به وجود می آید و پارامترهای نامشخصی از ضریب اصطکاک خودرو وجاده وجود دارد که ایجاد انگیزه ای برای استفاده از یک کنترلر قوی غیر خطی را به وجود می آورد.کنترلر حالت اسلایدی کارآمد بوده که پیشنهاد شده است و برای حفظ نسبت لغزشی استفاده می شود. به طوری که وسیله نقلیه بدون مشکل در حداقل فاصله ممکن، متوقف می شود.مدل اصطکاکی غیر خطی داگ آفز برای چرخ ها مدل سازی شده است. این پدیده در کنترل حالت اسلایدی با یک روش کارآمد به حداقل می رسد.عملکرد ردیابی لغزش و عملکرد قوی کنترلر غیر خطی باهم مقایسه شده اند.

بدون دیدگاه