منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

دانلود ترجمه مقاله وضعیت سیگنال دهی محصولات لوکس در بازار

دانلود ترجمه مقاله وضعیت سیگنال دهی محصولات لوکس در بازار
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
وضعیت سیگنال دهی محصولات لوکس در بازار: نقش برجسته نام تجاری
عنوان انگلیسی
Signaling Status with Luxury Goods: The Role of Brand Prominence
صفحات مقاله فارسی
35
صفحات مقاله انگلیسی
17
سال انتشار
2010
نشریه
Ama
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
4578
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت بازاریابی، مدیریت اجرایی و MBA
مجله
مجله بازاریابی (Journal of Marketing)
دانشگاه
دانشجوی دکترای بازاریابی، دانشکده کسب و کار مارشال، دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
کلمات کلیدی
کالای لوکس،وضعیت، مصرف آشکار، نام تجاری برجسته، نام تجاری، گروه های مرجع، انگیزه های تجزیه ای، کالاهای تقلبی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
مطالعه ۱ رابطه بین برجستگی نام تجاری و قیمت
مطالعه ۲ برجستگی نام تجاری و کالاهای تقلبی
مطالعه ۳ شناخت نام تجاری و نشانه های ضعیف و قوی
مطالعه ۴ همبستگی و تجزیه در انگیزه ها و برجستگی نام تجاری
بحث عمومی
مفاهیم مدیریتی
محدودیت ها و تحقیقات بیشتر
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This research introduces “brand prominence,” a construct reflecting the conspicuousness of a brand’s mark or logo on a product. The authors propose a taxonomy that assigns consumers to one of four groups according to their wealth and need for status, and they demonstrate how each group’s preference for conspicuously or inconspicuously branded luxury goods corresponds predictably with their desire to associate or dissociate with members of their own and other groups.Wealthy consumers low in need for status want to associate with their own kind and pay a premium for quiet goods only they can recognize.Wealthy consumers high in need for status use loud luxury goods to signal to the less affluent that they are not one of them. Those who are high in need for status but cannot afford true luxury use loud counterfeits to emulate those they recognize to be wealthy. Field experiments along with analysis of market data (including counterfeits) support the proposed model of status signaling using brand prominence.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چكيده
اين تحقيق به معرفي نام تجاري برجسته مي پردازد كه يك ساختار منعكس كننده علامت تجاري و يا آرم يك محصول است. محققين پيشنهاد مي كنند تا يك طبقه بندي در مصرف كنندگان انجام شود كه يكي از چهار گروه با توجه به اختصاص ثروت خود و نياز به وضعيت نشان مي دهد كه چگونه در هر گروه به صورت آشكارا كالاهاي لوكس مارك دار، تطابقي قابل پيش بيني داشته و تمايل به معاشرت و تفكيكي با اعضاي ديگر گروه را دارد. مصرف كنندگان ثروتمند نياز به جايگاه پايين معاشرت داشته و همچنين پرداخت حق بيمه اي براي محصولات را تنها آنها مي توانند تشخيص دهند. مصرف كنندگان ثروتمند نياز به استفاده از وضعيت كالاهاي لوكس با سيگنال بالا را دارند. كساني كه نيازمند به اين وضعيت هستند، ولي نمي توانند ان را داشته باشند با استفاده از كالاهاي لوكس تقلبي اقدام مي كنند كه باعث تقليد از ثروتمندان شده و عملا نياز انها را از بين مي برد. اين آزمايش همراه با تجزيه و تحليل بازار و با حمايت مدل ارائه شده در وضعيت سيگنالينگ با استفاده از اعتبار يك نام تجاري انجام شده است.

بدون دیدگاه