ترجمه مقاله کنترل قدرتمند سیستم تعلیق فعال الکترومغناطیسی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله کنترل قدرتمند سیستم تعلیق فعال الکترومغناطیسی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
کنترل قدرتمند سیستم تعلیق فعال الکترومغناطیسی: شبیه سازی ها و اندازه‌گیری ها
عنوان انگلیسی
Robust control of an electromagnetic active suspension system: Simulations and measurements
صفحات مقاله فارسی
23
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2013
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
7227
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی مکانیک
گرایش های مرتبط با این مقاله
طراحی سیستمهای تعلیق، ترمز و فرمان، مکانیک خودرو و مکاترونیک
مجله
مکاترونیک - Mechatronics
دانشگاه
گروه مهندسی مکانیک، دانشگاه صنعتی ایدنوف، هلند
کلمات کلیدی
سیستم تعلیق فعال، کنترل قدرتمند، دستگاه آزمایش یک چهارم خودرو، بهبود راحتی
فهرست مطالب
چکیده
1) مقدمه
2) مدل سیستم
2.1) سیستم تعلیق فعال
2.2) مدل یک چهارم خودرو
2.3) ورودی جاده
3) مسئله کنترل
4) دستگاه آزمایش
5) طراحی کنترلگر
5.1) فیلترهای توزین
5.2) قدرتمندی موردنیاز
5.3) ترکیب کنترلگر
6) نتایج
6.1) پایداری
7) نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This paper considers the control of a novel high bandwidth electromagnetic active suspension system for a quarter car model in both simulations and experiments. The nature of the control problem with multiple objectives that have to be optimized as well as the uncertain parameters of the plant call for an H1- controller. By changing weighting filters different controllers can be designed, emphasizing either comfort or handling. Using the high bandwidth of the actuator comfort can be improved by 40% over the passive BMW whilst keeping suspension travel within the same limits. Using a different controller, handling can be improved up to 30%, limited by RMS actuator force.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
در این مقاله به کنترل یک سیستم تعلیق جدید فعال الکترومغناطیسی با پهنای باند زیاد برای یک مدل یک چهارم خودرو در شبیه سازی‌ها و آزمایشات می‌پردازیم. ماهیت مسئله کنترل با اهداف چندگانه‌ای که باید بهینه شوند و هم چنین پارامترهای مبهم دستگاه به یک کنترل گر نیاز دارد. با تغییر فیلترهای توزین، می‌توان کنترلگرهای متفاوتی را طراحی کرد که نقطه اتکایشان راحتی و یا کنترل فرمان است. می‌توان راحتی سیستم محرک پهن باند را در BMW منفعل تا 40% ارتقا داد، ضمن اینکه گردش سیستم تعلیق اش را در محدوده مجاز حفظ کرد. با بکارگیری یک کنترلگر متفاوت، کنترل فرمان، که نیروی سیستم محرک RMS آن را محدود می‌کند، تا 30% قابل ارتقاست.

بدون دیدگاه