ترجمه مقاله چشم‌ انداز ارائه دهنده راه حل مشتری ‌مداری و عملکرد الگوهای کسب و کار باز - نشریه الزویر

ترجمه مقاله چشم‌ انداز ارائه دهنده راه حل مشتری ‌مداری و عملکرد الگوهای کسب و کار باز - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
پیکره ‌بندی شبکه، مشتری ‌مداری و عملکرد الگوهای کسب و کار باز: چشم‌ انداز ارائه دهنده راه حل
عنوان انگلیسی
Network configuration, customer centricity, and performance of open business models: A solution provider perspective
صفحات مقاله فارسی
41
صفحات مقاله انگلیسی
12
سال انتشار
2013
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5329
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت و مهندسی فناوری اطلاعات
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت عملکرد، مدیریت کسب و کار، سامانه های شبکه ای و مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی
مجله
مدیریت بازاریابی صنعتی
دانشگاه
دانشگاه سنت‌گالن، موسسۀ مدیریت فناوری، سوئیس
کلمات کلیدی
الگوی کسب و کار باز، ارائه دهندۀ راه حل، مشتری‌مداری، عملکرد الگوی کسب و کار، شبکه‌ها
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
2- پس‌زمینۀ نظری
1-2- الگوهای کسب و کار باز
2-2- شبکه‌ها
1-2-2- بٌعد رابطه‌ای : قدرت پیوند
2-2-2- بٌعد ساختاری : مرکزیت
3-2-2- بعد شناختی: چشم‌انداز مشترک
3- روش شناختی و مرور اجمالی موارد
1-3- رویکرد مطالعۀ موردی
2-3- منبع داده
3-3- تحلیل داده
4-3- چارچوب رتبه‌بندی
5-3- شرح مورد
4- نتایج و مباحث : تاثیر دربرگیری شبکه و مشتری‌مداری در عملکرد الگوهای کسب و کار باز
1-4- مشتری‌مداری راه حل
2-4- قدرت پیوند و مشتری‌مداری راه حل
3-4- مشتری مداری راه حل و مرکزیت

4-4- چشم‌انداز مشترک و مشتری‌مداری راه‌حل
5- نتیجه‌گیری و مفاهیم
1-5- نتیجه
1-1-5- الگوی کنترل شده
2-1-5- الگوی مشترک
3-1-5- الگوی حمایت شده
2-5- مفاهیم تئوری و عملی
6- مفاهیم نظری
7- مفاهیم مدیریتی
8- محدودیت‌ها و پژوهش‌های آتی
پیوست الف

نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
abstract

While research has shown a positive impact of open business models on value creation, it has remained silent on the configuration of the corresponding partner networks and their effect on performance. Studying three cases of solution providers which involve external service partners for solution delivery, we find that solution customer centricity – the degree to which the focal firm focuses on solution customers in the joint delivery of solutions – moderates the relationship between partner networks and open business model performance. For open business models with low solution customer centricity, a network configuration characterized by many weak ties to service partners leads to superior performance. Conversely, for open business models with high solution customer centricity, few but strong ties to partners lead to superior performance. Based on these findings, three ideal configurations of networks for open business models are derived: the controlled, the joint, and the supported model. The findings of this paper are especially relevant for managers of product-focused firms who seek guidance in evolving their business models into solution providers. The paper also contributes to business model research by linking extant insights from network research to open business model performance.

 

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
اگرچه پژوهش‌ها حاکی از تاثیر مثبت الگوهای کسب و کار باز بر ایجاد ارزش است، اما به پیکره‌بندی شبکه‌های مشارکتی مربوطه و تاثیر آنها بر عملکرد اشاره‌ای نکرده است. با مطالعۀ سه مورد ارائۀ دهندۀ راه حل که مشتمل بر الگوهای خدمات خارجی برای ارائۀ راه حل است، در می‌یابیم که راه حل مشتری‌مداری ـ همان میزانی که در آن شرکت اصلی بر مشتریان راه حل در تحویل مشترک راه حل‌ها تمرکز نموده است ـ رابطۀ بین شبکه‌های مشارکتی و عملکرد الگوی کسب و کار باز را متعادل می‌کند. در مورد الگوهای کسب و کار باز با میزان مشتری مداری کم، پیکرۀ شبکه به واسطۀ بسیاری از پیوندهای ضعیف با شرکای خدمات به عملکرد برتر منتج شده است. درمقابل، در مورد الگوهای کسب و کار باز با میزان مشتری‌مداری بالا، تعداد پیوندهای اندک اما مستحکم با شرکا به عملکرد برتر منتج شده است. براساس این یافته‌ها، سه پیکره‌بندی مطلوب شبکه برای الگوهای کسب و کار باز نتیجه شده است: الگوهای کنترل شده، مشترک و پشتیبانی.
یافته‌های این مقاله به طور خاص به مدیران شرکت‌های محصول محوری مبتنی شده است که به دنبال راهنمایی برای تحول الگوهای کسب و کار خود در رابطه با ارائه دهندگان راه حل هستند. همچنین این مقاله، از طریق ایجاد دیدگاههای موجود پژوهش شبکه با عملکرد الگوی کسب و کار باز به مشارکت با پژوهش در رابطه با الگوی کسب و کار می‌پردازد.
کلیدواژگان: الگوی کسب و کار باز، ارائه دهندۀ راه حل، مشتری‌مداری، عملکرد الگوی کسب و کار، شبکه‌ها

بدون دیدگاه