ترجمه مقاله توصیه محصول تجارت موبایلی بر مبنای چند کانال ترکیبی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله توصیه محصول تجارت موبایلی بر مبنای چند کانال ترکیبی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
توصیه محصول تجارت موبایلی بر مبنای چند کانال ترکیبی
عنوان انگلیسی
Mobile commerce product recommendations based on hybrid multiple channels
صفحات مقاله فارسی
23
صفحات مقاله انگلیسی
11
سال انتشار
2011
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
7900
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی فناوری اطلاعات و فناوری اطلاعات و ارتباطات
گرایش های مرتبط با این مقاله
تجارت الکترونیک و مخابرات سیار
مجله
تحقیق تجارت الکترونیک و کاربردهای آن - Electronic Commerce Research and Applications
دانشگاه
موسسه مدیریت اطلاعات، دانشگاه ملی Chiao Tung، تایوان
کلمات کلیدی
شرکت چند کاناله، تجارت موبایل، فیلترینگ همکاری، مشکل تنش، چندین کانال ترکیبی، رفتار مصرفی
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. پس زمینه و کارهای مرتبط
1.2. کانال های فروش چندگانه
2.2. خوشه بندی بازار
3.2. روش توصیه مبتنی بر قاعده وابستگی
4.2.روش توصیه مبتنی بر اقلام پرتکرار
5.2. فیلترینگ همکارانه
6.2. فیلترینگ همکارانه برای تجارت الکترونیک و تجارت موبایلی
3. روش شناسی
1.3. انتخاب کاربر و خوشه بندی کانال های موجود
2.3. موتور توصیه
4. ارزیابی آزمایشی
1.4. تنظیمات و مجموعه داده های آزمایش
2.4. معیارهای ارزیابی
3.4. نتایج آزمایشی
1.3.4. انتخاب کاربران فعال کانال های موجود
2.3.4. تعیین وزن کانال ها برای طرح توصیه ترکیبی
3.3.4. ارزیابی روش توصیه ترکیبی چندکانال
5. مباحثات
6. نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

The number of third generation (3G) subscribers conducting mobile commerce has increased as mobile data communications have evolved. Multi-channel companies that wish to develop mobile commerce face difficulties due to the lack of knowledge about users’ consumption behavior on new mobile channels. Typical collaborative filtering (CF) recommendations may be affected by the so-called sparsity problem because relatively few products are browsed or purchased on the mobile Web. In this study, we propose a hybrid multiple channel method to address the lack of knowledge about users’ consumption behavior on a new channel and the difficulty of finding similar users due to the sparsity problem of typical CF recommender systems. Products are recommended to users based on their browsing behavior on the new mobile channel as well as the consumption behavior of heavy users of existing channels, such as television, catalogs, and the Web. Our experiment results show that the proposed method performs well compared to the other recommendation methods.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
تعداد مشترکین نسل سوم (3G) که تجارت موبایلی را پشتیبانی می کنند با رشد ارتباط داده موبایل افزایش یافته است. دوربین های چند کانال که می خواهند تجارت موبایلی را توسعه دهند، خاطر نبود دانش درباره رفتار مصرف کاربران روی کانال های جدید موبایل با دشواری هایی مواجه هستند. توصیه های عادی فیلترینگ تعاونی (CF) ممکن است تحت تاثیر مسئله پراکندگی شود چراکه محصولات نسبتاً کمی روی اینترنت موبایل جستجو و خرید می شوند. در این پژوهش یک روش چند کانال ترکیبی پیشنهاد می کنیم تا نبود آگاهی در خصوص رفتار مصرفی کاربران روی یک کانال جدید و دشواری کاربران شبیه به هم بخاطر مسئله پراکندگی سیستم های توصیه گننده فیلترینگ تعاونی را مورد توجه قرار دهیم. محصولات بر مبنای رفتار جستجوی کاربر روی کانال جدید موبایلی و رفتار مصرفی کاربران فعال کانال های کنونی مانند تلویزیون، کاتالوگ ها و اینترنت به آنها توصیه می شوند. نتایج آزمایش ما نشان می دهد که روش پیشنهادی در مقایسه با دیگر روش های توصیه بخوبی عمل می کند.

بدون دیدگاه