تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله تحلیل روان کاری مخلوط یاتاقان نا هم راستا با در نظر گرفتن آشفتگی – نشریه الزویر

عنوان فارسی: تحلیل روان کاری مخلوط یاتاقان نا هم راستا با در نظر گرفتن آشفتگی
عنوان انگلیسی: Mixed-lubrication analysis of misaligned bearing considering turbulence
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 19
سال انتشار : 2018 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 298 رفرنس : دارد ✓
محتوای فایل : zip حجم فایل : 4.58Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مهندسی مکانیک
گرایش های مرتبط با این مقاله: مکانیک خودرو، سیستم محرکه خودرو و طراحی جامدات
مجله: مجله بین المللی تریبولوژی - Tribology International
دانشگاه: آزمایشگاه کلیدی سیستم مکانیکی و ارتعاش، دانشگاه شانگهای جیائو تونگ، چین
کلمات کلیدی: روان کاری مخلوط، آشفتگی ، یاتاقان ژورنال،عدم هم راستائی (نا هم راستائی) ژورنال
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: به صورت عدد درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است ✓
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1-مقدمه

2. مدل سازی

1-2 هندسه یاتاقان نا هم راستا

2-2 مدل عددی

3-2 نیروی برخورد زبری

4-2 ضریب اصطکاک

3- روش عددی و معتبر سازی

1-3 روش عددی

2-3 معتبر سازی

4- نتایج و بحث

5- نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Some bearings operate in mixed-lubrication regime due to the low rotational speed and the heavy load and misalign due to shaft's gravity. For large bearings, the maximum film thickness is much larger than minimum nominal film thickness and turbulence may locally develop. This paper proposes an approach to analyze misaligned mixed-lubrication bearing considering turbulence. Based on the average flow model proposed by Patir and Cheng and the Ng-Pan turbulence model, a generalized average Reynolds equation is derived. The calculation procedure is established by finite difference method. The results show that turbulence remarkably increases friction coefficient, slightly increases the minimum nominal film thickness, and decreases the transition speed from mixed-lubrication regime to hydrodynamic lubrication regime.

نمونه متن ترجمه

چکیده

بعضی از یاتاقان ها با توجه به سرعت دورانی کم و بار سنگین و عدم هم راستائی به دلیل گرانش شفت در رژیم روان کاری مخلوط بکار می روند. برای یاتاقان های بزرگ، حداکثر ضخامت فیلم(نوار)، بسیار بزرگتر از حداقل ضخامت اسمی فیلم است و آشفتگی ممکن است به طور موضعی توسعه یابد. این مقاله یک روش برای تحلیلروان کاری مخلوط یاتاقان نا هم راستا با توجه به آشفتگی ارائه می دهد. یک معادله میانگین رینولدز ، بر اساس مدل جریان متوسط پیشنهاد شده توسط Patir و Cheng و مدل آشفتگی Ng-Pan، به طور کلی به دست می آید. روش محاسبه با روش تفاضل محدود، ایجاد شده است. نتایج نشان می دهد که آشفتگی، به طور قابل توجهی ضریب اصطکاک را افزایش داده، ضخامت اسمی فیلم را کمی افزایش می دهد، و سرعت انتقال از رژیم روان کاری مخلوط به رژیم روان کاری هیدرودینامیک را کاهش می دهد.