ترجمه مقاله استراتژی های بازاریابی، ریسک های ادراک شده و اعتماد مصرف کننده در رفتار خرید آنلاین - نشریه الزویر

ترجمه مقاله استراتژی های بازاریابی، ریسک های ادراک شده و اعتماد مصرف کننده در رفتار خرید آنلاین - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
استراتژی های بازاریابی، ریسک های ادراک شده و اعتماد مصرف کننده در رفتار خرید آنلاین
عنوان انگلیسی
Marketing strategies, perceived risks, and consumer trust in online buying behaviour
صفحات مقاله فارسی
24
صفحات مقاله انگلیسی
12
سال انتشار
2016
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
39
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت بازرگانی، مدیریت استراتژیک، بازاریابی و تجارت الکترونیک
مجله
مجله خدمات خرده فروشی و مصرف کننده -Journal of Retailing and Consumer Services
دانشگاه
دانشگاه غرب لندن، دانشکده مهمانداری و گردشگری لندن، انگلستان
کلمات کلیدی
رفتار برنامه ریزی شده، ریسک در نظر گرفته شده ،سفر و گردشگری، اعتماد مصرف کننده
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. چارچوب مفهومی و فرضیه‌ها
2.1. استراتژی های بازاریابی
2.2. ریسک های محصول
2.3. ریسک های وب سایت فروشنده
2.4. اعتماد مشتری
2.5. نیت خرید
3. مدل ارائه شده
4. روش
4.1 شرکت کنندگان
4.2. تعیین و جمع آوری نمونه
4.3. اقدامات
4.4. تحلیل داده ها
4.5. تحلیل SEM
5.نتایج
5.1.برازش مدل
5.2 تست فرضیه
6.بحث
6.1.مسائل نظری
6.2.مفاهیم مدیریتی
7.نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Despite the rapid increase in online shopping, the literature is silent in terms of the interrelationship between perceived risk factors, the marketing impacts, and their influence on product and web-vendor consumer trust. This research focuses on holidaymakers' perspectives using Internet bookings for their holidays. The findings reveal the associations between Internet perceived risks and the relatively equal influence of product and e-channel risks in consumers' trust, and that online purchasing intentions are equally influenced by product and e-channel consumer trust. They also illustrate the relationship between marketing strategies and perceived risks, and provide managerial suggestions for further e-purchasing tourism improvement.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
علی رغم رشد سریع خرید آنلاین، آثار و مقالات موجود، در مورد روابط متقابل بین فاکتورهای ریسک ادراک شده، آثار بازاریابی و تأثیر آن‌ها روی محصول و اعتماد مصرف کننده بر وب سایت فروشنده، مطالب زیادی بیان نکرده اند. تمرکز این پژوهش، روی دیدگاه‌های گردشگران در استفاده از رزرو اینترنتی برای تعطیلات خود، می‌باشد. یافته‌ها حاکی از وجود ارتباط بین ریسک‌های ادراک شدۀ اینترنتی و تأثیر نسبتا مساوی محصول و ریسک‌های کانال الکترونیکی روی اعتماد مصرف کنندگان می باشد و نیات خرید آنلاین، تحت تأثیر محصول و اعتماد مشتری کانال الکترونیکی است. آن‌ها همچنین نشان دادند که بین استراتژی های بازاریابی و ریسک‌های ادراک شده ارتباط وجود دارد و برای پیشرفت بیشتر گردشگری خرید الکترونیکی، پیشنهادات مدیریتی ارائه می‌دهند.

بدون دیدگاه