منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله سنجش تاثیر سازمان یادگیرنده بر رضایت شغلی و عملکرد فردی در حوزه تبلیغات یونان - نشریه الزویر

ترجمه مقاله سنجش تاثیر سازمان یادگیرنده بر رضایت شغلی و عملکرد فردی در حوزه تبلیغات یونان - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
سنجش تاثیر سازمان یادگیرنده بر رضایت شغلی و عملکرد فردی در حوزه تبلیغات یونان
عنوان انگلیسی
Measuring the Impact of Learning Organization on Job Satisfaction and Individual Performance in Greek Advertising Sector
صفحات مقاله فارسی
10
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2015
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5953
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت استراتژیک، مدیریت اجرایی، مدیریت کسب و کار، مدیریت دانش و سیاست های تحقیق و توسعه
مجله
کنفرانس بین المللی استراتژیک بازاریابی نوآورانه
دانشگاه
دانشگاه نیکوزیا، قبرس
کلمات کلیدی
سامان دهی فراگیری، DLOQ، سازمان یادگیرنده، رضایت شغلی، عملکرد شغلی، نتایج کاری، مدیریت رسانه، تبلیغات، رقابت طلبی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
پیش زمینه تئوریک
سامان دهی فراگیری و نتایج کاری
نمونه و طرح پرسش نامه
تحلیل داده ها و نتایج
تحلیل مولفه اصلی
تحلیل رگرسیون میانی
تشریح مطالب و نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Fierce competition, rapid evolution of information technology, economic uncertainty and ceaselessly shifting consumer trends, have brought about for contemporary business world a new era where the major source of competitiveness lies in a company’s ability to transform into a learning organization, an organization which constantly generates, diffuses and integrates new knowledge. This assertion is even more critical for advertising companies, typical examples of Knowledge Intensive Firms (KIFs), for which ideas and knowledge constitute the key production resources. Due to dramatic decline in Greek firms’ profitability in the last seven years, these companies are required to enhance both individual and organizational performance by promoting knowledge-based work and highly focusing on their workforce constant learning advancement. This paper explores the pattern of learning organization in association with two principal work outcomes, job satisfaction and job performance. A questionnaire survey has been conducted, based on a sample of 251 staff members who are employed by 49 advertising agencies. Findings have brought to light that learning-oriented operation is a crucial predictor of both employee job satisfaction and individual performance, while job satisfaction proved to be a mediator of the relationship between learning organization and job performance. Conclusions have been drawn and practical implications have been suggested.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
رقابت شدید، تکامل سریع فناوری اطلاعات، بلاتکلیفی اقتصادی و تمایلات متغیر بی وقفه مشتریان، عصری جدید برای جهان تجاری معاصر پدید آورده که در آن منشأ اصلی رقابت طلبی، توانایی شرکت برای تبدیل به یک سازمان یادگیرنده است. این ادعا حتی برای شرکت های تبلیغاتی، نمونه های معمول از موسسات دانش بنیان (KIF)، که برای آنها ایده ها و دانش منابع تولید کلیدی را تشکیل می دهند، بحرانی تر است. به دلیل افت شدید سوددهی موسسات یونان در 7 سال اخیر، این شرکت ها موظف هستند عملکرد فردی و سازمانی را با ترویج کار دانش بنیان بالا برده و تا حد زیادی روی پیشرفت آموزشی دائمی نیروی کاری تمرکز کنند. این مقاله به بررسی الگوی سامان دهی فراگیری در ارتباط با دو نتیجه اصلی کار یعنی رضایت شغلی و عملکرد شغلی می پردازد. یک تحقیق پرسش نامه ای براساس یک نمونه 251 نفره از اعضای پرسنل کاری که توسط 49 آژانس تبلیغاتی استخدام شده اند، انجام شده است. یافته ها آشکار کرده اند که اداره مبتنی بر فراگیری یک عامل پیش بینی کننده حیاتی برای رضایت شغلی کارمند و عملکرد فردی است، در حالی که ثابت شده است رضایت شغلی یک واسطه رابطه بین سامان دهی فراگیری و عملکرد شغلی است. نتیجه گیری هایی صورت گرفته و برداشت های عملی پیشنهاد شده است.

بدون دیدگاه