ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
The paper aims to give a contribution to the debate on the improvement of public services through the development of a model, the Public Value Chain (PVC), which will take into consideration the features typical of the public services sector and its constant evolution.PVC finds its essence and strategic importance within an active and dynamic vision fostering the culture of change, outlining value-creating activities and determining operating procedures and approaches that will spread within the organization structure.PVC is based on the belief that public services organizations must be able to offer services always in line with the expectations and needs of citizens and enterprises, according to logics of excellent performances and efficiency in the use of the resources, taking into account that public services represent a quality factor in the life of citizens and in the productivity of enterprises.It is therefore possible to refer to a real value chain, even though this is not enough to give a comprehensive definition of the model applied to the public services sector. PVC highlights the complexity of operational contributions of each activity and the need for a coordination and finalization towards the final result, which is the added value the same public services organizations must be able to give.
هدف مقاله این است تا در بحث درباره بهبود خدمات عمومی از طریق توسعه مدل زنجیره ارزش عمومی ( PVC ) مشارکت داشته باشد که ویژگی های نوعی بخش خدمات عمومی و تکامل ثبت اش را به حساب خواهد آورد . زنجیره ارزش عمومی در واقع جوهره و اهمیت راهبردی اش را درون دیدگاه فعال و دینامیکی قرار می دهد که فرهنگ تغییر را تقویت نموده ، بر فعالیت های خلق ارزش تاکید داشته و رویه ها و رویکرد های عملیاتی را مشخص می کند که درون ساختار سازمان گسترش خواهد یافت . PVC بر اساس باوری می باشد که سازمان های خدمات عمومی بایستی قادر باشند تا همیشه خدماتی را در راستای انتظارات و نیاز های شهروندان و شرکت ها ارایه نمایند و مطابق با منطق عملکرد ها و راندمان عالی در استفاده از منابع ، به حساب می آوریم که خدمات عمومی معرف فاکتور کیفیت در زندگی شهروندان و در بهره وری شرکت ها می باشند . بنابراین ، این امکان وجود دارد تا به زنجیره ارزش واقعی رجوع نمود ولواین که این برای ارایه تعریف جامع از مدل اعمال شده به بخش خدمات عمومی کافی نمی باشد . PVC در واقع می تواند پیچیدگی مشارکت های عملیاتی هر فعالیت و نیاز برای هماهنگی و نهایی سازی به سمت نتیجه نهایی را برجسته سازد که ارزش افزوده ای می باشد که سازمان های خدمات عمومی بایستی قادر باشند تا ارایه نمایند .