ترجمه مقاله اهمیت بازاریابی ایمیلی (ایمیل مارکتینگ) در تجارت الکترونیک - نشریه الزویر

ترجمه مقاله اهمیت بازاریابی ایمیلی (ایمیل مارکتینگ) در تجارت الکترونیک - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
اهمیت بازاریابی ایمیلی (ایمیل مارکتینگ) در تجارت الکترونیک
عنوان انگلیسی
The importance of e-mail marketing in e-commerce
صفحات مقاله فارسی
8
صفحات مقاله انگلیسی
6
سال انتشار
2017
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
206
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
بازاریابی و تجارت الکترونیک
مجله
کنفرانس علمی بین المللی در مورد حمل و نقل پایدار، مدرن و ایمن
دانشگاه
دانشگاه زیلینا، اسلواکی
کلمات کلیدی
بازاریابی ایمیلی، تجارت الکترونیک، خبرنامه، ردیابی چشم
فهرست مطالب
چکیده
۱. مقدمه
۲. هدف و روش شناسی
۳.تجزیه و تحلیل
۴. نتایج
۵. نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Online marketing is an integral part of e-commerce nowadays and includes many different ways of company's presentation, such as e-mail marketing, content marketing, social media, affiliate marketing and so on. The aim of the article is to highlight the importance of e-mail marketing due to the fact, it is considered as one of the most effective communication tools. The part of the article are also fundamental metrics used in e-mail marketing such as delivery rate, open rate and click through rate. In the end of the article are recommendations and suggestions for creating of successful e-mail. The eyetracking technology was also used to analyze the gaze of Internet users at mailbox.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
بازاریابی آنلاین جزء لاینفک تجارت الکترونیک می باشد و بسیاری از روش‌های مختلف ارایه‌ی شرکت، همچون بازاریابی ایمیلی ، بازاریابی محتوا، رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی وابسته و غیره را شامل می‌شود. هدف این مقاله برجسته نمودن اهمیت بازاریابی ایمیلی به دلیل این واقعیت است که به عنوان یکی از موثرترین ابزارهای ارتباطی تلقی می‌شود. بخشی از مقاله نیز معیارهای بنیادی است که در بازاریابی ایمیلی مورد استفاده قرار می گیرد مانند نرخ تحویل، نرخ باز شدن و نرخ کلیک. در پایان مقاله، توصیه‌ها و پیشنهاداتی برای ایجاد ایمیلی موفق وجود دارد. تکنولوژی ردیابی چشم نیز برای تحلیل نگاه کاربران اینترنت در صندوق پستی مورد استفاده قرار گرفت.

بدون دیدگاه