تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله کنترل تحمل پذیری نقص برای وسایل نقلیه الکتریکی با موتورهای داخل چرخی – نشریه ASME

عنوان فارسی: کنترل تحمل پذیری نقص برای وسایل نقلیه الکتریکی با موتورهای داخل چرخی به کار انداخته شده بطور مستقل
عنوان انگلیسی: Fault-Tolerant Control for Electric Ground Vehicles With Independently-Actuated In-Wheel Motors
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 28
سال انتشار : 2012 نشریه : ASME
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 59 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 4.13Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مهندسی مکانیک
گرایش های مرتبط با این مقاله: مکانیک خودرو، مکاترونیک و طراحی کاربردی
مجله: مجله سیستم های پویا، اندازه گیری و کنترل - Journal of Dynamic Systems
دانشگاه: گروه مهندسی مکانیک و هوافضا، دانشگاه ایالتی اوهایو، کلمبوس
کلمات کلیدی: کنترل، تحمل خطا، موتور درایو، وسیله نقلیه الکتریکی
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

1. مقدمه

2. مدل سازی سیستم و فرمولاسیون مسئله

1.2 مدل وسیله نقلیه

2.2 مدل لاستیک

3. طراحی تشخیص نقص

1.3 طراحی تشخیص نقص بدون در نظر گرفتن خطاهای مدل سازی

2.3 طراحی تشخیص نقص با در نظر گرفتن خطاها

4. سیستم کنترل مقاومت و یا تحمل پذیری نقص برای ماشین های الکتریکی 4WIA

1.4 طراحی کنترل کننده ایی با سطح بالا

2.4 طراحی تخصیص کنترل

5. مطالعات شبیه سازی

1.5 نتایج تشخیص نقص

1.1.5 تشخیص بدون در نظر گرفتن خطاهای مدل سازی

2.1.5 تشخیص نقص با در نظر گرفتن خطاهای مدل سازی

2.5 نتایج کنترل تحمل پذیری نقص

6. نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

This paper presents an in-wheel motor fault diagnosis and fault-tolerant control method for four-wheel independently actuated (4WIA) electric vehicles. The 4WIA electric vehicle is one of the promising architectures for electric vehicles. While such a vehicle architecture greatly increases the flexibility for vehicle control, it also elevates the requirements on system reliability, safety, and fault tolerance due to the increased number of actuators. A fault diagnosis approach for finding the faulty in-wheel motor=motor driver pair is developed. The proposed diagnosis approach does not need an accurate knowledge on tire-road friction coefficient (TRFC) and is robust to tire force modeling inaccuracies. Based on the in-wheel motor=motor driver fault diagnosis mechanism, a control-allocation based vehicle fault-tolerant control system is designed to accommodate the in-wheel motor=motor driver fault by automatically allocating the control effort among other healthy wheels. Simulations using a high-fidelity, CarSimVR , full-vehicle model show the effectiveness of the proposed in-wheel motor=motor driver fault diagnosis and fault-tolerant control approaches.

نمونه متن ترجمه

این مقاله، روش کنترل تحمل پذیری نقص و تشخیص نقص موتورچرخی (موتوری که در چرخ وسایل نقلیه است) را برای وسایل نقلیه 4 چهار چرخ بطور مستقل بکار انداخته شده 4WIA ارائه می دهد. وسیله نقلیه الکتریکی 4WIA، یک معماری خودروی نوید بخش، برای وسایل نقلیه الکتریکی می باشد. در حالی که چنین معماری خودرو، انعطاف پذیری را برای کنترل وسیله نقلیه افزایش می دهد، آن همچنین، قابلیت اطمینان، ایمنی و تحمل پذیری نقص را به دلیل افزایش فعال کننده ها افزایش می دهد. روش تشخیص نقص برای یافتن موتور چرخی/ جفت محرک معیوب توسعه داده شده است. روش تشخیص پیشنهادی نیاز به دانشی دقیق درباره ضریب اصطکاک جاده و لاستیک (TRFC) دارد و برای عدم صحت مدل سازی نیروی لاستیک(تایر) یک روش قدرتمند می باشد. بر اساس مکانیسم تشخیص نقص موتورهای چرخی/ محرک موتور، یک تخصیص کنترل بر اساس سیستم کنترل تحمل پذیری نقص وسیله نقلیه برای وفق دادن نقص موتور چرخی/محرک موتوری توسط اختصاص دادن مستقل تلاش کنترل(یک خروجی برای تشکیل یک سیگنال خطا) در میان سایر چرخ های سالم طراحی می شود. شبیه سازی ها با یک صحت بالا، CarSim®، مدل وسیله نقلیه کامل، اثر بخشی روش های کنترل تحمل پذیری نقص و تشخیص و تشخیص نقص محرک موتوری/ موتور چرخی را نشان می دهند.