تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله تاثیر قابلیت های بازاریابی صادراتی بر عملکرد صادرات – نشریه الزویر

عنوان فارسی: تاثیر قابلیت های بازاریابی صادراتی بر عملکرد صادرات: نقش تعدیل کننده رقابت ناکارآمد
عنوان انگلیسی: The effect of export marketing capabilities on export performance: Moderating role of dysfunctional competition
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 24
سال انتشار : 2019 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه : اسکوپوس نوع ارائه مقاله : ژورنال
ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 6.511 در سال 2018 شاخص H_index مجله : 114 در سال 2019
شاخص SJR مجله : 2.375 در سال 2018 شناسه ISSN مجله : 0019-8501
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q1 در سال 2018 کد محصول : 10081
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.51Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت، بازاریابی، بازاریابی و صادرات
مجله: مدیریت بازاریابی صنعتی - Industrial Marketing Management
دانشگاه: دانشکده تجارت دانشگاه لیدز ، دانشگاه لیدز ، انگلستان
کلمات کلیدی: قابلیتهای بازاریابی صادراتی، عملکرد صادراتی، رقابت ناکارآمد، محیط کسب و کار، به، کسب و کار ، جنوب صحرای آفریقا
کلمات کلیدی انگلیسی: Export marketing capabilities - Export performance - Dysfunctional competition - Business-to-business setting - Sub-Saharan Africa -
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است ✓
بیس: است ✓
مدل مفهومی: دارد ✓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: دارد ✓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2017.09.006
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه

1.1. پیشینه نظری و ایجاد فرضیه

1.2. گسترش پاسخگویی بازار و قابلیت های نوآوری محصول

1.3. اثر تعدیل کننده رقابت ناکارآمد

2. داده ها و روش ها

2.1. معیارها

3. تحلیل

3.1. ارزیابی مدل اندازه گیری

3.2. آزمون فرضیه و یافته ها

3.3. تحلیل اضافی

4. بحث ها و نتیجه گیری

4.1. پیامدهای نظری

4.2. پیامدهای مدیریتی و سیاسی- عمومی

4.3 محدودیت های تحقیق و جهتی برای تحقیقات آینده

منابع

نمونه متن انگلیسی

Abstract

This study utilizes multiple-informant and time-lagged primary data from 162 industrial exporting firms in Sub-Saharan Africa to contribute to an understanding of when export marketing capabilities can be deployed to drive export performance. The study finds that market responsiveness capability drives export performance when it is deployed together with a product innovation capability. The joint effect of both capabilities on export performance is weakened at high levels of dysfunctional competition in export market environment. The findings suggest that a stronger capability to respond to export market needs and a greater competence in introducing new products in export markets are not always beneficial in Sub-Saharan African markets as the resulting export performance outcome is dependent upon degrees of dysfunctional competition.

نمونه متن ترجمه

چکیده

این تحقیق، از داده های اولیه دارای تاخیر و چند شکلی از 162 شرکت صادر کننده صنعتی در جنوب صحرای آفریقا استفاده می کند تا به درک این موضوع کمک کند که چه زمانی قابلیتهای بازاریابی صادراتی می توانند برای پیشبرد عملکرد صادراتی استفاده شوند. این مطالعه نشان می دهد که قابلیت پاسخگویی بازار، عملکرد بازاریابی را زمانی پیش می برد که همراه با قابلیت نوآوری محصول بکار گرفته می شود. تاثیر مشترک قابلیتها بر عملکرد صادراتی در سطوح بالای رقابت ناکارامد در محیط بازار صادراتی تضعیف می شود. این یافته ها نشان می دهند که توانایی بیشتر برای پاسخگویی به نیازهای صادراتی بازار و صلاحیت بیشتر در معرفی مفاهیم جدید در بازارهای صادراتی همیشه در بازاهای جنوب صحرای آفریقا سودمند نیستند، زیرا نتیجه ناشی از عملکرد صادراتی به درجات بالای رقابت ناکارآمد بستگی دارد.