ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
In this paper, the energy efficiency of airlines has been studied with number of employees, capital stock and tons of aviation kerosene as the inputs and Revenue Ton Kilometers, Revenue Passenger Kilometers, total business income and CO2 emissions decrease index as the outputs. A new model, Virtual Frontier Benevolent DEA Cross Efficiency model (VFB-DEA), is proposed to calculate the energy efficiencies of 11 airlines from 2008 to 2012. Spearman correlation coefficient is applied to validate the applicability of the new model. The results indicate that capital efficiency is an important factor in driving energy efficiency, and the American financial crisis had a significant influence on the change in energy efficiency during this period.
در این مقاله بازده انرژی خطوط هوایی با توجه به تعداد کارمندان، سهام سرمایه و میزان مصرف نفت سفید در واحد تن به صورت ورودی ها و شاخص های درآمد به ازای هر تن در هزار متر، درآمد مسافر در هر هزار متر، کل حقوق تجارت و کاهش CO2 انتشار داده شده به صورت خروجی ها در نظر گرفته شده است. یک مدل جدید که مدل بازده تقاطع DEA مرز مجازی نامیده می شود، جهت محاسبه بازده های انرژی در 11 خط هوایی از سال 2008 تا 2012 پیشنهاد شده است. ضرایب همبستگی اسپیرمن جهت تایید کاربردی بودن مدل جدید اعمال شده است. نتایج نشان می دهد که بازده سرمایه یک فاکتور مهم در ره اندازی بازده انرژی بوده و بحران مالی آمریکا دارای تاثیر قابل توجهی بر تغییرات در بازده انرژی در مدت این دوره دارد.