تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله تطبیق خدمات الکترونیکی: شکست سازگاری انگیزشی در مزایده های ویکری – نشریه الزویر

عنوان فارسی: تطبیق خدمات الکترونیکی: شکست (عدم موفقیت) سازگاری انگیزشی در مزایده های ویکری
عنوان انگلیسی: Electronic service matching: Failure of incentive compatibility in Vickrey auctions
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 17
سال انتشار : 2018 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقاله کوتاه (Short Communication)
پایگاه : اسکوپوس نوع ارائه مقاله : ژورنال
ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 0.916 در سال 2018 شاخص H_index مجله : 66 در سال 2019
شاخص SJR مجله : 0.774 در سال 2018 شناسه ISSN مجله : 0167-6377
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q1 در سال 2018 کد محصول : 10140
محتوای فایل : zip حجم فایل : 2.71Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت و علوم اقتصادی، اقتصاد مالی، تحقیق در عملیات و تجارت الکترونیک
مجله: اسناد تحقیقات عملیاتی - Operations Research Letters
دانشگاه: دانشکده تجارت، اقتصاد و علوم اجتماعی، دانشگاه هوهنهایم، آلمان
کلمات کلیدی: طراحی مکانیزم، خدمات الکترونیکی، قیمت گذاری (نرخ گذاری)، بازارهای دوطرفه، مزایده ویکری
کلمات کلیدی انگلیسی: Mechanism design - Electronic services - Pricing - Double-sided markets - Vickrey auction
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: به صورت عدد درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است ✓
بیس: نیست ☓
مدل مفهومی: ندارد ☓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: ندارد ☓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.orl.2018.03.004
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه

2. چارچوب رسمی

3. تعریف مکانیزم

3-1 قانون تخصیص

3-2 نرخ گذاری

4. ارزیابی تجربی

4-1 اجرای تجربی

4-2 نتایج

4-3 بحث

منابع

نمونه متن انگلیسی

Abstract

We consider pricing schemes for matching customers and providers on double-sided markets for electronic services. While existing second-best solutions are incentive compatible, the associated payment functions are difficult to implement in real-world settings. Based on the Vickrey–Clarke–Groves (VCG) and the -pricing mechanism, we propose two straightforward payment schemes that offer a practical alternative to the second-best solution. Our experiments provide evidence that the VCG payments fail to implement incentive compatibility. This failure is due to the interdependency of the participants’ utilities.

نمونه متن ترجمه

چکیده

ما روش های قیمت گذاری را به منظور سازگاری مشتریان و ارائه دهندگان در بازارهای دو طرفه مربوط به خدمات الکترونیکی را مورد بررسی قرار می دهیم. در حالی که بهترین راهکارهای ثانویه از نظر انگیزشی سازگار هسند اما اجرای روش های مرتبط پرداخت در ساختارهای جهان واقعی دشوار است. ما بر اساس روش ویکری- کلارک- گرووز (VCG) و مکانیزم قیمت گذاری k، دو روش پرداخت مستقیم را پیشنهاد می دهیم که جایگزین عملیاتی برای بهترین راهکار ثانویه است. آزمایش های ما شواهدی را ارائه می کنند که نشان می دهند پرداخت های VCG در پیاده سازی سازگاری انگیزشی با شکست مواجه شده است. این عدم موفقیت به دلیل تنوع شرکت کنندگان است.