تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

دانلود ترجمه مقاله دریچه گاز الکترونیکی دو حالته برای سیستم دستیار راننده – مجله IEEE

عنوان فارسی: دریچه گاز الکترونیکی دو حالته برای سیستم دستیار راننده
عنوان انگلیسی: Double-Mode Vehicular Electronic Throttle for Driver Assistance Systems
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 16
سال انتشار : 2009 نشریه : آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 4511 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 2.58Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مهندسی مکانیک و مهندسی پزشکی
گرایش های مرتبط با این مقاله: ساخت و تولید، مکانیک خودرو، حرارت‌ و سیالات، مکاترونیک و بیومکانیک
مجله: سمپوزیوم وسایل نقلیه هوشمند (Intelligent Vehicles Symposium)
دانشگاه: آزمایشگاه های ایمنی خودرو و انرژی، دانشگاه Tsinghua، پکن، چین
کلمات کلیدی: سیستم کمکی راننده، ACC، کنترل دریچه گاز، سیستم پیش بینی تطبیقی اسمیت
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

۱ مقدمه

۲ طراحی ساختار DMET

۳ الگوریتم کنترل سیستم DMET

الف انتقال عملکرد شناسایی شده

ب بهره تطبیقی در طراحی مدل پیش بینی اسمیت

ج محدوده زمان از دست رفته در گسترش PID

۴ آزمایشات و نتایج

۵ نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Normally used electronic assistant throttle actuators for R&D of vehicle longitudinal driver assistance systems, such as ACC, may conflict with car’s primary throttle system and have inconvenience in switch between ACC control and driver operating. In order to overcome the disadvantages abovementioned, this paper addresses the design, control and experiments of a Double-Mode Electronic Throttle (DMET) which can be operated by ACC and driver synchronously. First, based on the existing electronic throttle system the structure of the DMET is designed. Then, focusing on the time delay of the DMET, a gain-adaptive Smith predictor based on a identified transfer function is set to get better system dynamic performance. Furthermore, in order to achieve seamless switch between ACC control mode and driver operating mode, a dead zone restriction is introduced to the controller. Finally, the system performance in tracking ACC desired throttle angle and switching between two operating modes is confirmed by series of experiments.

نمونه متن ترجمه

چكيده

به طور معمول سيستم دريچه گاز الكترونيكي براي تحقيق و توسعه در سيستم خودرو ها با راننده كمكي مانند ACC مورد استفاده قرار مي گيرد كه ممكن است با سيستم دريچه گاز اصلي خودرو در چالش بوده و مشكلاتي را در كنترل سوئيچACC و راننده به وجود بياورد . به منظور غلبه بر معايب فوق اين مقاله به طراحي كنترل و آزمايش سيستم دريچه گاز الكترونيكي دو حالته (DMET) پرداخته است . كه مي تواند به طور همزمان توسط ACC و راننده عمل كنند .ابتدا براساس سيستم موجود دريچه گاز الكترونيكي با ساختار DMET , طراحی می شود, سپس با تمرکز بر زمان تاخیر ازDMET , پيش بيني افزايشي تطبيقي براساس شناسايي تابع انتقال انجام مي شود كه در سيستم عملكرد پويا قرار دارد . علاوه بر اين به منظور دستيابي به سوئيچ هاي بدون شکل بین حالت کنترل ACC و راننده , یک محدوده كنترل معرفي مي شود . در نهايت عملكرد سيستم در رد يابي زاويه دریچه گاز در ACC و سوئیچینگ بین دو حالت کار توسط مجموعه ای از آز مایش ها می شود .