ترجمه مقاله راه اندازی چرخه بهبود فرآیند کسب و کار با توسعه ERP - نشریه الزویر

ترجمه مقاله راه اندازی چرخه بهبود فرآیند کسب و کار با توسعه ERP - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
راه اندازی چرخه بهبود فرآیند کسب و کار با توسعه ERP بر اساس مطالعه یک شرکت موردی
عنوان انگلیسی
Developing an ERP Triggered Business Process Improvement Cycle from a Case Company
صفحات مقاله فارسی
16
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2015
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
شناسه ISSN مجله
1877-0428
کد محصول
10041
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله به صورت فارسی درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مدیریت کسب و کار، مدیریت منابع انسانی، مدیریت فناوری اطلاعات
مجله
سومین کنفرانس بین المللی رهبری ، فناوری و مدیریت نوآوری - 3rd International Conference on Leadership
دانشگاه
دانشگاه اوکان ، استانبول ، ترکیه
کلمات کلیدی
برنامه ریزی منابع سازمانی، مهندسی مجدد فرآیند کسب و کار، پساپیاده سازی، پیشرفت
کلمات کلیدی انگلیسی
ERP - BPR - Post implementation - Improvement
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.04.871
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. سیستم های .ERP
3. سیستم های BPR و ERP
4. مراحل ERP
5. بهبود مستمر در مرحله پس از عملیاتی شدن (پساپیاده سازی)
6. مطالعه موردی و توسعه مدل
6.1. روش تحقیق
6.2. مشخصات شرکت موردی
6.3. توسعه چارچوب در یک SME
7. نتیجه گیری
منابع
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

ERP (enterprise resource planning) systems offer tremendous opportunities to more consistently provide information to organizations in a standardized, centralized, and cost efficient manner. One of the primary objectives for installing ERP is the ability to integrate business processes. After a period of ERP use, key users try to bring improvements in their areas. These improvements are also related with business processes. So, to collect the improvements also to check the systems functions are needed. To prevent ERP system from the containing disconnects in the processes, an audit cycle integrated with on-going reengineering of the business processes is necessary. In this article, we have examined the user request types and the structure of a case company. And developed a model that analysis and ERP request and integrates into a BPR (Business process reengineering) project and check the system's sustainability depending on an audit cycle.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
سیستم های ERP (برنامه ریزی منابع سازمانی) فرصت های چشمگیری را برای ارائه پایدارتر اطلاعات به سازمان ها به صورتی استاندارد، متمرکز، و مقرون به صرفه عرضه می دارد. یکی از اهداف اصلی راه اندازی ERP توانایی یکپارچه سازی فرآیندهای کسب و کار است. پس از یک دوره کاربرد ERP، کاربران کلیدی کوشیدند تا به پیشرفت هایی در حوزه های خود دست یابند. هم چنین، این پیشرفت ها با فرآیندهای کسب و کار نیز ارتباط دارند. بنابراین، برای حصول این پیشرفت ها به بررسی کارکردهای سیستم ها هم نیاز می باشد. برای ممانعت سیستم ERP از وقوع انقطاع در فرآیندها، وجود یک چرخه حسابرسی یکپارچه با مهندسی مجدد دائمی فرآیندهای کسب و کار، ضروری است. در مقاله حاضر، ما به بررسی انواع درخواست کاربران و ساختار یک شرکت موردی پرداختیم. هم چنین مدلی مطرح گردید که به تجزیه و تحلیل و درخواست ERP و ادغام آن در یک پروژه BPR (مهندسی مجدد فرآیند کسب و کار) و بررسی پایداری سیستم بسته به یک چرخه حسابرسی می پردازد.

بدون دیدگاه