تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری در رضایتمندی مشتری – نشریه الزویر

عنوان فارسی: تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری در رضایتمندی مشتری
عنوان انگلیسی: Effect of Customer Relationship Management on Customer Satisfaction
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 5 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 8
سال انتشار : 2015 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 8510 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 560.74Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی، مدیریت منابع انسانی و بازاریابی
مجله: دومین کنفرانس جهانی تجارت، اقتصاد، مدیریت و گردشگری
دانشگاه: دانشگاه لاهور، پاکستان
کلمات کلیدی: شل پاکستان، CRM، رضایتمندی مشتری، متغیرهای متناظر، آنالیز رگرسیون، آمار t، مجذور R، β
وضعیت ترجمه عناوین جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل جداول: ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1) متن اصلی

a. اجزای CRM

b. دلایل اتخاذ CRM

c. CRM در پاکستان

d. CRM در شل

e. پشتیبانان تکنولوژی CRM در شِل پاکستان

f. مدیریت کردن روابط مشتری

g. خدمات مبتنی بر CRM شرکت شِل

2) روش شناسی

2.1) رگرسیون

2.3) معادله

2.4) توسعه فرضیه

3) ابزار پژوهش

4) جمع‌آوری داده‌ها

5) نتایج

6) جمع بندی

7) توصیه‌ها

نمونه متن انگلیسی

Abstract

In a highly competitive market, companies need to maintain positive relationship with their customer. A good CRM (customer relationship management) program that helps company in satisfying the customer, the research study would explore different methods and techniques for establishing effective CRM to satisfy the customers. The purpose of the study was to check the effectiveness of customer relationship management (CRM) in retaining and satisfying customers with reference to Shell Pakistan. This study shows that customer relationship management has significant effect on the customer satisfaction and both variables have positive relation. Company makes its CRM as strong and reliable the customer will be more satisfied and retain with the company. The study concluded that CRM is playing a major role in increasing the market share, it enhances productivity, superior employee’s morale in the mean while it improves the in depth customer knowledge and also higher customer satisfaction to improved customer loyalty company will also have the clear information that what are their customers, what are their needs, and what will make them more satisfied.

نمونه متن ترجمه

چکیده

در یک بازار بسیار رقابتی، شرکت ها نیازمند حفظ روابط مثبت با مشتری هستند. یک برنامه خوب در زمینه "مدیریت ارتباط با مشتری" (یا CRM ) به شرکت در رضایت مشتری کمک می نماید. این پژوهش به کاوش در روش‌های مختلف برقراری CRM موثر جهت ایجاد رضایت مشتری می پردازد. هدف این مطالعه، بررسی اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در حفظ و رضایتمندی مشتریان با رجوع به شرکت "شل پاکستان" است. این مطالعه نشان می دهد که مدیریت ارتباط با مشتری تاثیر قابل توجهی در رضایتمندی مشتری داشته و هردو متغیر دارای ارتباط مثبتی هستند. هرچه شرکت CRM قدرتمند و قابل اطمینان‌تری بسازد، مشتری رضایت بیشتری داشته و نیز بیشتر برای شرکت حفظ خواهد شد. این پژوهش نتیجه گیری می‌کند که CRM نقش مهمی در افزایش اشتراک بازار ایفا می‌کند، قابلیت تولید را بهبود می دهد، در ضمنِ این که CRM دانش مشتری و نیز رضایتمندی وی برای حفظ وفاداری او به شرکت را عمیقاً بهبود می دهد، روحیه بالایی برای کارمندان هم ایجاد می‌نماید، شرکت دارای اطلاعات روشنی در زمینه این موارد هم خواهد داشت: مشتریانشان چه کسانی هستند، احتیاجاتشان چیست و چه چیزی در ان‌ها رضایت بیشتری ایجاد می نماید.