تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله شروع حلقه بسته کنترل احتراق با استفاده از سنجش یونیزاسیون در موتور دیزل

عنوان فارسی: شروع حلقه بسته کنترل احتراق با استفاده از سنجش یونیزاسیون در موتور دیزل
عنوان انگلیسی: Closed Loop Start of Combustion Control Utilizing Ionization Sensing in a Diesel Engine
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 17
سال انتشار : 1999 نشریه : SAE
فرمت مقاله انگلیسی : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش فرمت ترجمه مقاله : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله : بی نازنین سایز ترجمه مقاله : 14
نوع مقاله : ISI پایگاه : اسکوپوس
نوع ارائه مقاله : کنفرانس ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 0.509 در سال 2019
شاخص H_index مجله : 97 در سال 2020 شاخص SJR مجله : 0.322 در سال 2019
شناسه ISSN مجله : 0148-7191 شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q3 در سال 2019
کد محصول : 10401 وضعیت ترجمه : انجام شده و آماده دانلود در فایل ورد و pdf
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.88Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: شیمی، مهندسی مکانیک، شیمی کاتالیست، سیستم محرکه خودرو، مکانیک سیالات
کنفرانس: مقالات فنی SAE
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: درج نشده است☓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
ضمیمه: ندارد
بیس: نیست ☓
مدل مفهومی: ندارد ☓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: ندارد ☓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.4271/1999-01-0549
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

پیش زمینه

تکنولوژی سنجش یونیزاسیون

اندازه گیری یونیزاسیون

داده های موتور

کنترل زمان بندی تزریق به صورت حلقه بسته

EGR

آلودگی در اثر دوده

تشخیص

خلاصه

جمع بندی

نمونه متن انگلیسی

ABSTRACT

This paper describes the technique of in-cylinder ionization sensing in a common rail diesel engine. The technology detects in real time, the start of combustion for both pilot and main combustion enabling the fuel control strategy to change from open to closed loop, thus, maintaining the desired start of combustion for all speeds and loads. Additionally, the ionization sensing enables the ECM to truly correct for changes in ignition delays caused by as an example a change in fuel cetane number or in air, fuel and engine temperature. The conclusions are that ionization sensing improves the ability to control a diesel engine and is a feasible technology for production vehicles.

نمونه متن ترجمه

چکیده

این مقاله تکنیک های سنجش یونیزاسیون درون سیلندر را در موتور های دیزل ریلی رایج بررسی می کند. این تکنولوژی به صورت زمان واقعی شروع احتراق را برای احتراق اولیه و احتراق اصلی شناسایی می کند و در نتیجه این امکان را فراهم می کند تا بتوان استراتژی های کنترل سوخت را از حالت باز به حالت حلقه بسته تبدیل کرد و ازین رو، کاری کرد تا در تمام سرعت ها و بار ها، زمان شروع احتراق مطابق با زمان مد نظر باشد. به علاوه، سنجش یونیزاسیون ECM را قادر می سازد تا به صورت دقیق، تغییرات در تاخیر های احتراق را اصلاح کند که این تاخیر ها مثلا در اثر تغییر در عدد ستان سوخت و یا در دمای هوا، سوخت و موتور ایجاد می شود. جمع بندی ما این است که سنجش های یونیزاسیون باعث بهبود توانایی برای کنترل یک موتور دیزل می شود و می توان از آن برای تولید وسایل نقلیه ، استفاده کرد.

محصولات مشابه